Youtube da dolaşırken karşıma bir video çıktı. 'Parkbomi' nin hazırladığı bir video. Benim şimdi anlatacağım videoyu belki izlemişsinizdir belki izlememişsinizdir ama ben yinede anlatacağım. Bu videoyu izlediğimde tüylerim diken diken oldu çünkü böyle anlamların olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti.........
Eunji & Hayoung -> That Spring This Autumn (Şu İlkbahar Bu Sonbahar)
⭐Sözlerini Eunji ve Hayoung yazdı.
⭐That Spring This Autumn, o 2011 ilkbaharından bu 2016 sonbaharına kadar onlarla birlikte olan Pandalar hakkında.
⭐Bugüne kadar onlarla birlikte olan vefalı sadık fanları anlatıyor.
Bomi & Namjoo -> Lost Pieces (Kayıp Parçalar)
⭐Sözler Bomi ve Namjoo tarafından yazıldı.
⭐Şarkı Apink'in uzun süren arasında kaybettikleri Pandalar hakkında. O Pandalar Apink'e göre kayıp parçalar.
⭐Ayrıca şarkı eski pandalara onları bırakmalarına rağmen hala Apink'in onları önemsediğini söylüyor.
⭐Şarkıdan bir kısım : "Sevgilim nasılsın? Benim kayıp parçam"
⭐Apink'i bırakmalarına rağmen eski Pandaları Apink'in hala önemsediğini, sevdiğini, özlediğini, beklediğini, onları dört gözle beklediklerini anlatıyor.
Chorong & Naeun -> Ordinary Thing (Sıradan Şey)
⭐Sözleri Choronv ve Naeun yazdı.
⭐Şarkı Pandalığı bırakanlar için Apink'in sarsılmadığını veya kırılmadığını anlatıyor bunun nedeniyse hala sadık Pandaların olması.
⭐Şarkının adının böyle olması Apink'in iyi olduğunu ve sevginin değişebileceğini ayrıca bunun ortak/normal bir şey olduğunu anlatıyor.
⭐Ayrıca şarkı Apink'in hayal kırıklığına uğradığını da söylüyor. Bunun nedeniyse Apink'in onlara güvenmesine rağmen onların Apink'i bırakması.
⭐Şarkıda 'Asla ağlamayacağım, her geçen gün seni görsem de, seni özlesem de' sözleri geçiyor. Bunun anlamıda hala güçlü olduklarını hala 'Benimle kalan birçok Pandam var' dediklerini gösteriyor.
~~~
Umarım beğenmişsinizdir. Uzun zaman oldu sanırım 😊 unutmadan cr.parkbomi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
About : Apink 🐼
Random✔Hayranlar tarafından hazırlanmış eğlenceli konuşmalar ✔Diğer grupların veya oyuncuların gözünden Apink ✔Küçücük minicik Apink bilgileri ✔Apink Fanartları Ve Apink'e dair her şey..........