4-ENGEL

866 29 5
                                    

-Selin-

"Sakın o cümlenin devamını getirme!"

"Niye tatlım korktun mu?"

"Didem söyliceksen söyle artık." A-Ali. Alide mi biliyor? Bana bunu nasıl yapar!

"Selin arkadaşımız 2 yıl önce tecavüze uğradı."

-Ali-

Duyduğum şeyle şok oldum. Aklım almıyor. S-Selin böyle bişeyi nasıl kaldırdı. Seline bakamadım çünkü yüzünü görsem
kalbim kaldırmaz.

-Selin-

Hızla orayı terk ettim. Aslında bana tecavüz etmediler. Azdaha ediceklerdi. Ama yinede ben travma yaşamıştım. Şimdi o salakta bana bunu yeniden yaşattı. Okuldakilerin yüzünede bakamam. Napıcam ben! Şuan boş boş yürüyorum, insanlar yiyecek gibi baksada aldırmamaya çalışıyorum. Hani etrafınızda bir sürü kişi pervane olur ama siz kendinizi yalnız hissedersiniz ya. İşte şuan tam bunu yaşıyorum.

-Ali-

Hemen Didemin yanına gidip çenesini sıktım.

"Lan sen bana böyle mi dedin!"

"Bunu sen istedin Ali! Ayrıca bu bilgiyi ben bulmadım!"

Ben bulmadım derken kastettiği kişiyi anlamıştım. Bunlar Tuğçenin başının altından çıkıyor hep! Şimdi yaktım seni Tuğçe.

"Lan kızım seni gebertirim! Senin başının altından çıkıyor dimi lan bunlar!"

"A-Ali b-"

Tuğceyi havuza ittim. Onun gibi bir yılana az bile. Sonra hızlıca havuzdan çıkardım.

"Birdaha okula adımını atmicaksın!"

Hızlıca oradan ayrılıp Selinin evine gittim. Yaklaşık bir saat bekledim ama gelmedi. Yarın okulda konuşurum artık.

-Tuğçe-

Rezil oldum! Herkes bana gülüyor. Ama ben bunları haketmedim! Didemin zoruyla yapıyorum bunları. Ama şimdi gidip Selinle konuşucam. Yaklaşık 1 saat sonra Selinlerin evine vardım. Evini nerden biliyorsun demeyin biliyorum işte. Derkenn Selin orda merdivene çökmüş ağlıyor. Hemen yanına gittim.

-Selin-

"Selin hadi eve geç."

Bu kız buraya ne yüzle geliyor ya!

"Dokunma bana!"

Tuğçe bana pişman bi şekilde bakarken onun halini yeni farkettim. Sırılsıklamdı içimdeki iyilikten dolayı o soruyu sordum.

"T-Tuğçe sana noldu?

"Ali yaptı."

"Oh olmuş."

"S-Selin konuşmamız lazım."

"Peki konuşalım ama evime girmeni istemiyorum burda konuşalım."

"Didem bana bunları zorla yaptırıyor. Ailemin kirli bir geçmişi var. Şöyleki...

.......

Ay Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin