- Hala burada durmamız hata
(Koşarak alışveriş merkezinin içine dalarlar ) Birbirinden güzel rengarenk mobilyalar ve aksesuarlar var burada .. Nasil karar vereceğim ben !
" sana yardımcı olmak benim için bir onurdur majesteleri "
Ama sen beni şımartıyorsun kai ...
"Farkinda misin bilmiyorum ama seninleyken daha farklı biri oluyorum "
Nasıl yani ?" daha neşeli daha eğlenceli ve daha mutlu! "
( kai'ye sarılır ve kulağına fısıldar )
Ayni şeyleri bende düşünüyorum kai
Seni seviyorum .. biliyorsun buraya gelmek bir hayaldi , ve siz benim hayalimdeki insanlarsiniz ...." hayalindeki dünya ? Hayalindeki düşüncelerin hala aynı mi peki ? "
Hayalimdeki dünya mı? Ben zaten hayalimdeki dünyadayim ve evet hayalimdeki düşüncelerle yaşıyorum hergün ...
" Fazla edebiyat yaptık sanki , artık isimize mi dönsek ? Ne için geldiğimizi hatirliyorsundir..."
Ah hadi ama buraya hayalimdeki oda için eşya bakmaya geldik
Bu nasıl ?Bu köşede oturup milyonlarca kitap okuyabiliriz ya da okuyabilirim
" wow çok güzel bir köşeye benziyor
Sıcacık bir kahve kitap ve sen burayı mükemmel bir şekilde tamamlarsiniz .."Hmm demek ben kahve ve kitap ..
Ben seninle birlikte de kitap okuruz sanmıştım ..." bu bana seni seviyorum deme şeklin mi ? " ( güler )
Hadi ama dostum anlamış olamazsın .. ( kahkaha atarlar)
Peki ya bu görünüm nasıl kai bey ?
" üstündeki laptop ' u hediye olarak mi veriyorlar yoksa bir dekor mu ?
Ayrıca üstünde fazlaca yastık var ve en önemlisi bunlar pembe renk ?Kaii benim odamı dekore ediyoruz farkindaysan .. tabiki de pembe olucak ayrıca laptop falan hepsi dekor tabi biz beraber de alabiliriz sorun değil ..
°°°°°°°°°°°°°°° 3 saat sonra °°°°°°°°°°°°°°°°
Neden 3 saattir alışveriş yaptığımız halde yorgun düşmedik biz ...
" çünkü benimle birlikte alışveriş yapıyorsun .. yorgun olsan bile bunu hissedemezsin "
Nedenmis o ?
" çünkü hiçkimse hayallerini yasiyorken yorulmaz "
Ve ben hayallerimi yaşıyorum ....
" kahve içmeye gidelim mi ? Hem biraz konuşmuş oluruz "
Bu çok iyi bir fikir . 3 saattir bunu demeni bekliyorum ( sırıtır )
" Ahh gerçekten sevimlisin "
Senin kadar olmasa da sevimli oldugumu biliyorum ....
" tam karşımızda bir kahve dükkanı var görüyorsun dimi şimdi oraya gidiyor, seul manzarasını ve insanlarını izliyoruz ..."
Ne duruyorsun o zaman koşsana biraz ... ( mina kai'nin elini tutar ve koşarak kahve dükkanına girerler )
" üst katın manzarası herzaman daha güzel gösteriyor seul sokaklarını değil mi ? "
Ha? Evet evet sana katılıyorum...
" niye daldin öyle ? "
Sadece kulaklikla türkçe müzik dinliyordum ... bu yüzden anlamadim galiba seni ...
" vayy seul manzarasina karşı gece gece .... iyi geliyor mu bari ? Anılarına geri götürüyor mu seni ? "
( kai'nin yanına yaklaşır kulaklığın tekini kai'nin kulağına götürür , takar ve şarkıyı beraber dinlemeye başlarlar ...)
Sözler.. Sözleri sanki hep beni çağrıştırıyor gibi gelir bana .. eski anılar , eski günler , eski aşklar gelir aklima ...
" romantizmi bozmak istemezdim ama türkçe şarkı dinliyoruz ve ben hiçbirşey anlamıyorum ... "
( kai' ye doğru döner )
Sen.... Dinledigin her şarkının anlamına mi yoksa hissettirdiklerine mi bakarsın ?
" ben dinlediğim her şarkının hissettirdiklerine değil yaşanmışlıklarına bakarım. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanfictionSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...