Prolog

1 0 0
                                    

Z wysokiej wiezy w miescie zauwa¿y³em nadci¹gaj¹cego wroga. S¹siednia wie¿a (20-30 metrów) równie¿ to zauwa¿y³a. Od razu chwyci³em miecz i ruszy³em w bój.

Pierwsza grupa sta³a pod bram¹, wiêkszoæ wiedzia³a ¿e zginie, lecz zginie z honorem. I wtedy wielka stalowa brama przewróci³a siê zabijaj¹c czêæ pierwszej grupy. Z³apa³em tarcze tchórza z mojej (3 grupy) który rzuci³ broñ i zacz¹³ uciekaæ. Zaraz, to nie byli zwykli rycerze. Ka¿dy z nich mia³ po 2 metry! W 30 sekund wybili pierwsz¹ grupê. Zaczêli drug¹ ja ci¹gle sta³em nieustraszony. Gdy nagle nas zala³a salwa ognistych strza³. Uchroni³em siê tarcz¹ ale wielu ludzi nie da³o rady. Gdy nagle us³ysza³em

Rodriguez!- to by³ mój wierny kompan którego zna³em od urodzenia. Twój dom siê pali!. Szybko opuci³em gardê i ruszy³em do mojego domu. Wywarzy³em szybko drzwi i ujrza³em moj¹ ¿onê ze strza³¹ w brzuchu, i pomagaj¹c¹ jej moj¹ 16-letni¹ córkê. Odepchn¹³em j¹ i powiedzia³em by ruszy³a w stronê Vanguardu. (miasta w którym powinno byæ bezpiecznie. Ona ju¿ nie ¿y³a. Eliza nie ¿yje. Ruszy³em ze wciek³oci¹ do ataku zabijaj¹c wielu przeciwników. I nagle ujrza³em go. Zw¹ go czarny rycerz. Ruszy³ na mnie zaczêlimy walczyæ wybi³em mu miecz z rêki po czym zacz¹³ mnie dusiæ. Mój kompan o którym ju¿ wspomina³em, ruszy³ na niego i wbi³ mu miecz w brzuch. On nic sobie z tego nie zrobi³ i jakby nigdy nic z³apa³ go za rêkê i rzuci³ nim do pal¹cego siê siana.

ESTEBAN!- krzykn¹³em po czym wyrwa³em siê z jego ucisku i wbi³em mu kolejny miecz w brzuch, po czym go wyci¹gn¹³em i wbi³em jeszcze raz. Po kilku powtórzeniach powiedzia³ mi

To nic nie da, nêdzny wieniaku.- po czym sie zamia³.

Uderzy³em go ca³¹ si³¹ piêci¹ w twarz. Jego he³m wzbi³ sie wysoko w górê i wpad³ do rzeki i pr¹d go wiód³.

Ujrzalem jego twarz by³ to demon. Wzi¹³ swój miecz i ponownie zacz¹³ ze mn¹ walczyæ. I oboje na raz wbilimy sobie miecze w brzuch. W g³owie mia³em tylko wspomnienia. O mojej ¿onie Elizie któr¹ kocha³em z ca³ej si³y, o mojej córce która jest mi³¹ i czu³¹ osob¹, i o moim synie. Spadaj¹c na ziemie ujrza³em jak wrogowie sie wycofuj¹. Wygralimy t¹ bitwê.

Siema! Mam nadzieje ¿e sie podoba! Do nastêpnego !!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 27, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Walcz lub ZgińOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz