Merhabaaaa 😘😘😘😘
Bu bölüm harika oldu " Bence " övünmeyide hiç sevmem ama güzel oldu 😂😂😂
Yorum ve oylarızı esirgemeyin lütfen 😢😢
Bölüm 7
Annesine sarılıp ağlayan küçük çocuk korkudan da titriyordu. Kollarını sımsıkı sardığı annesi kaybolduğunda sımsıkı kapağı göz kapaklarını açtığında annesini görmediğinde ağlaması şiddetlendi. Yere çöküp dizlerinin karnına çekti yavaşça küçük bedeni yere düştü. Kozasına çekilmiş korkudan titreyerek ağlıyordu.
" Anne... Anne !!! Korkuyorum neredesin ! Gel... Anne gel ! "
Yakarışları hıçkırığa dönmüştü hâlâ ' Anne ' diye ağlayan küçük çocuğu uzaktan dumur olmuş bir şekilde izleyen Biricik neler olduğunu anlayamamıştı.
Biraz uzağında yerde yatan çocuğun neden ağladığını bilmiyordu ama içinde ona doğru koşup sıkıca sarılma o sarı saçlarını öpüp ' Geçti ' demek istiyordu.
Yavaş adımlarla küçük çocuğa yaklaşan Biricik ' Anne ' diyerek hıçkıran çocuğun inleyen sesini duyduğunda biran duraksadı. Daha kararlı ve hızlı adımlarla küçük çocuğun yanına ulaşıp sarabildiği kadar sıkıca sardı. Kucağında ağlayan sarı saçlı küçük çocuk biranda Yekta' ya dönüştüğünde daha çok şaşıran genç kız hemen şaşkınlığını üzerinden atıp hala ' Anne ' diye ağlayan Yekta' nın saçlarını okşayıp.
" Geçti.. Ben buradayım geçti " masumluk akan sesiyle söylediğinde Yekta kendine gelmişti hızla genç kızın kollarından çıkan adam hem öfkeli hemde korku içindeydi.
' Gördümü.. Hayır görmüş olamaz eğer görseydi şuan bana sarılmak yerine ne kadar pislik biri olduğumu söylerdi. '
" Sen.. Sen ne gördün !! "
Genç adamın ona bağırmasıyla irkilen kız Yekta' nın neden bir anda ruh halinin değiştiğini anlamaya çalışıyordu.
Yekta' nın uykuya daldığını hissetmişti ama bir türlü rüyasına girememişti. Bir çok denemeden sonra girmeyi başarmıştı Biricik lakin böyle birşey görmeyi beklemiyordu. Yekta rüya değil kabus görüyordu ve gördüğü kabusu Biricik' in görmemesi için muhtemelen onu engellemişti.
' Ne görmemden bu kadar korkuyorsun Yekta '
" Sana sordum !! Ne zaman geldin !! Ne gördün !! "
" Ben.. Ben biraz önce geldim. Küçük bir çocuğun ağladığını yeni seni gördüm. "
Yekta, Biricik' in her şeyi görmemiş olduğuna inandığında derin nefes aldı. Rahatlamıştı ama bu Biricik' in bunu öğrenmeyeceği anlamına gelmiyordu. Bugün olmamıştı ama Biricik sadece rüyalarına değil kabuslarına da girerse gerçek Yekta' yı görürdü.
' Hayır.. Hayır buna izin veremem !! Olmaz ! "
Biricik daha fazla dayanamayıp kendi içinde çelişen adama bakıp sordu.
" Yekta neler oluyor kabusunda ne gördün "
Yekta iç kavgasından genç kızın sorduğu soruyla sinirleri daha çok bozulmuştu. Sert bir bakışla genç kızın göz bebeklerinin içine baktı.
" Seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma !! "
" Ne dediğinin farkında mısın ! Tam burada küçük ve savunmasız bir çocuktun ! Ağlıyordun !! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalarda Buluşalım
General FictionKimim Ben ? Neredeyim Ben ? Neden Buradayım ? Aklım da Bu Tür Sorularla Bir Boşlukta Sürükleniyorum. İçim Bomboş Hiçbir Duygu Barındırmıyorum. Sanki ARAFTAYIM... --- Karanlığım Ben El...