🎀🎀🎀🎀🎀
Flower' Park
"Jungkook ssi...urmmm boleh Hana tanya??". Soal Hana
" tanyalah..apa dia??". Jawab Jungkook.
Selepas sahaja mereka menjamu selera....
Hana lantas meminta Jungkook untuk membawanya kesuatu tempat...
Dan akhirnya....
Hana dan Jungkook berada di Flower' Park.....
"Urmmm....Hana dah lama nak tanya , macam mana Jungkook boleh sukakan Hana? Hana musykil...". Ujar Hana kebingungan.
Jungkook tersenyum kecil memandang Hana...
"Hana ssi...rasanya tak perlu sebab untuk kita cintakan orang, biarlah ianya menjadi rahsia..". Ringkas Jungkook.
" Jungkook mula sukakan Hana masa Hana dah kurus kan? Apa..klau Hana masih buruk dan gemuk Jungkook masih cintakan Hana tak??". Soal Hana sambil matanya tepat memandang anak mata Jungkook.
"Hana...Jungkook dah lama sukakan Hana, cuma Jungkook tak sedar , sebab selami ni mata Jungkook telah dikaburi dengan wajah gadis yang cantik, sehingga Jungkook lupa Hana". Keluh Jungkook.
Hana tersenyum manis memandang Jungkook....
" hurmmmmm.. sekarang??".
Duga Hana .Dengan tiba-tiba...
Jungkook mulai terdiam seketika....
Hana seakan mengerti akan perilaku Jungkook....
"Hurmmm, takpe, Hana faham, ada orang yang lebih faham Jungkook berbanding Hana, jangan risau, Hana tak kan pernah tanya lagi soalan ni pada Jungkook, Hana janji..". Bicara Hana.
Kali ini....
Hanya mata mereka menjadi bicara...
Mata Hana dan Jungkook mulai dekat merenung antara satu sama lain...
Dan...
Dengan perlahan...
Hana mendekati wajah Jungkook...
Dengan beraninya...
Hana menciumi bibir Jungkook...
Mata Jungkook mulai membulat dengan tindakan berani Hana itu...
Hana terus menciumi Jungkook sambil memejamkan kedua belah matanya...
Dan...
Kali ini juga buat pertama kalinya Hana menciumi Jungkook dengan penuh rasa cinta...
Hana kemudiaannya...
Perlahan meleraikan ciuman mereka...
Hana berasa agak kecewa kerana Jungkook tidak membalas ciuman Hana....
Hana tersenyum memandang wajah kaku Jungkook dihadapannya...
" Jungkook ssi...Hana akan tunggu jawapan Jungkook". Ucap Hana sambil memegang kedua belah pipi Jungkook.
Seraya itu...
Hana lantas bangun dari bangku itu dan berlalu pergi meninggalkan Jungkook...
"Hana ssi...maaf..". Namun sayangnya kata-kata Jungkook hanya mampu terluah didalam hatinya.
Jungkook pantas mengejar Hana...
🎀🎀🎀🎀🎀
Gelangang Tenis University
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanficUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...