1.

35 7 0
                                    


Nastal deň Stužkovej slávnosti, strašne som sa tešila na túto chvíľu. Nastúpili sme sa a čakali, kým každého zavolajú po jeho stužku. Nedočkavo som čakala, kým to DJ vypeckuje a začneme tancovať. Na moje nešťastie začal slaďákmi. Keďže som nemala tanečného partnera tak som si išla sadnúť. Pohľad na tancujúce páry ma zarmútil. Uvedomila som si, že už nechcem byť sama a umrieť ako panna, a tak som sa rozhodla, že na dozvukoch si to s niekým rozdám.

Prešli dva týždne a stále som mala v hlave, ako som tam sama sedela a všetci okolo tancovali.

„Ema, Ema vnímaš ma?" vytrhol ma z myšlienok Alex.

„Čo?" otočila som sa k nemu.

„Už zajtra ideme! Dozvuky sú tu!"

Celá trieda nedočkavo čakala na tento okamih.

Doma som bola celá bez seba a popri počúvaní pesničiek som sa balila. Bola som taká nadšená, že už je to tu, a od vzrušenia som nemohla zaspať. Prestala som vnímať čas a predstavovala som si, ako to bude vyzerať na chate.

Hneď ako som sa zobudila, nedočkavo som sa pozrela na hodiny.

"Zaspal som sumca!"

S krikom som vyskočila s postele, poumývala som sa, zobrala tašku a bežala za mamou nech ma odvezie na stanicu, kde sme sa mali stretnúť.

Po dvojhodinovej ceste sme dorazili na miesto.

"Malé a stredné podniky tu!" zapišťala sa Anet.

Dohodli sme sa, že si zanesieme tašky do izieb a o 10 minút sa stretneme v spoločenskej miestnosti. Chalani zatiaľ pripravili aparatúru. Marek sa podujal, a bol DJ-om. Všetci sme ako šialení poskakovali v rytme hudby a vtedy to prišlo, Roman ma pobozkal. O chvíľu sme už spolu sedeli na terase a rozprávali sa. Nemohla som uveriť, že najkrajší chalan z triedy pobozkal práve mňa. Presunuli sme sa k nemu do izby a bolo to tu. Všetko išlo podľa môjho plánu a ani som sa nemusela namáhať.

Posadila som sa na posteľ a Roman si zatiaľ vyzliekol tričko a pomaly sa približoval ku mne. Keď sme boli v tesnej blízkosti, vrhol sa na mňa a nekontrolovane sme sa začali bozkávať. Strhol zo mňa blúzku a začali sme sa vášnivejšie bozkávať, po chvíli som mala na sebe len nohavičky a podprsenku. Roman bol nahý a ja som ho začala fajčiť. V momente, keď som dráždila jeho žaluď špičkou jazyka, sa mi vystriekal na tvár.

Schytil ma a položil na posteľ, rozopol mi podprsenku a jeho nežné bozky skĺzli z pier cez krk až k prsiam. Zastavil sa pri mojich bradavkách, vášnivo ich začal cucať a neskôr ich jemne pohryzkával. Mojim telom prešiel závan vzrušenia a čakala som na chvíľu, kedy už do mňa vkĺzne. Jeho pery pevne zovierali moje bradavky a ja som bola viac a viac nadržaná.

Stiahol zo mňa nohavičky a jeho jazyk pocítil slastnú chuť môjho klitorisu, celou izbou sa ozývali vzlyky vzrušenia. Keď ma lízal, neudržala som sa, schmatla mu vlasy a tlačila jeho hlavu hlbšie. Po chvíli zapracoval aj prstami, celá nedočkavá som skríkla: „Vkĺzni!!!"

Vkĺzol do mojej pošvy, a po chvíli si našiel rytmus. Dnu, von, dnu, von. Ja som pociťovala slasť. Čím ďalej sa dostával do mňa hlbšie a hlbšie. Prirážal až na doraz, tak strašne sa ma snažil uspokojiť, že moja pošva bola rozťahaná ako stará bačkora.

Keď sme si obaja užili orgazmus, navrhol anál, nenamietala som. Keď prísť o panenstvo tak poriadne. Pomaly ho tam zasúval, keď sa zrazu ozvalo klopanie a známy hlas. „Roman, si tu?" opýtala sa Vladka.

„Áno, počkaj."

Vsunul ho do mňa ešte párkrát, kým sa neurobil. Rýchlo sme sa obliekli a on mi pomohol vyjsť von oknom. Potom podišiel k dverám a otvoril.

RanenáWhere stories live. Discover now