24.

43 12 6
                                    

❗❕❗SOS❗❕❗

Για να ξέρετε...

Και τα δύο σημερινά κεφάλαια που υποσχέθηκα, ενώθηκαν σε ένα, αυτό ⬇⬇⬇⬇⬇

Των 2.820 λέξεων!!!

OMGGGGG 😱😱😱😱😱

•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<

《Chris, πρέπει να φύγουμε》φώναξα.

《Τώρα, μωρέ》

《Αν δε θες να έρθεις, δεν πειράζει》

《Θέλω να έρθω》επέμεινε.

《Ωραία, έλα, λοιπόν.》είπα μπαίνοντας με φόρα στο μπάνιο.
《Αρκετά με το μαλλί》

Τον τράβηξα από το χέρι με δύναμη μέχρι το σαλόνι.

《Πάρε τα πράγματα σου και φύγαμε》αναφώνησα.

《Χαλάρωσε λίγο》έτριξε νευριασμένος.

《Πραγματικά, είμαι πολύ αγχωμένη και το ξέρεις καλά αυτό. Μη με κάνεις να φοβάμαι πως θα αργήσω κιόλας, σε παρακαλω, Chris》χαμήλωσα τον τόνο μου, για να ηρεμήσει κι αυτός.

《Δεν είναι ευγενικό να διακόπτεις τους άλλους όταν κάνουν κάτι》είπε με σχεδόν απειλητικό τόσο και με πλησίασε.

Κόλλησε το σώμα του στο δικό μου, σπρώχνοντας με προς τη γωνία του τοίχου.

《Δεν είναι ώρα τώρα, Chris.》

《Γιατί, μωρό μου;》

《Γιατί θα αργήσω.》του εξήγησα.
《Έχεις πάρει κάτι;》ρώτησα ρητορικά και γέλασα.

《Τίποτα περισσότερο από μαριχουάνα》απάντησε ειρωνικά και έφυγε απότομα από κοντά μου.

Δεν είναι καλά αυτός.

Well...

Σήμερα είναι η βραδιά που θα τραγουδήσω στο πάρτι του Rod. Είμαι με τον Chris-γκόμενο στο σπίτι του και τον περιμένω να ετοιμαστεί.

Η αλήθεια είναι πως εγώ ετοιμάστηκα λίγο νωρίς, για να είμαι σίγουρη, αλλά κι εκείνος θέλει να είναι στην εντέλεια.

Τώρα, όπως καταλάβατε, κάνω τη μεγαλύτερη προσπάθεια να βγάλω όλη την πειθώ από μέσα μου.

Αν υπάρξει σωστός και μία περίπτωση να αργήσω, χάθηκα. Θα πάθω ανακοπή στο δρόμο και δεν πρέπει.

Only With HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum