《Πάμε;》ρώτησε.
《Ναι》είπα άκεφα.
Μα ποια θέλει να κοιμηθεί στο ίδιο κρεβάτι με τον πρώην της και μάλιστα στο ίδιο κρεβάτι στο οποίο ήταν η πρώτη φορά που έκαναν σε ξεμέθυστοι;
Όχι εγώ, πάντως.
Δε με πιάσατε, ε;
Ωραιαααα.
Όπως έχετε ή δεν έχετε καταλάβει -σύμφωνα με μερικές πληροφορίες- είναι Δεκέμβρης. Πιο συγκεκριμένα, τέλη του μήνα. Ευτυχώς, το σχολείο έκλεισε για διακοπές και δεν έχασα παρα μόνο μιάμιση μέρα. Σε τέσσερξς μέρες είναι Χριστούγεννα κι αν ο Chris δεν κάνει κάτι πριν φύγω από Νέα Υόρκη, δε με βλέπω φέτος να γλυτώνω τις πολυπόθητες αγκαλιές με τον καναπέ. Γκόμενο που θα μου πει να περάσουμε μαζί τις γιορτές δεν προλαβαίνω να βρω...
Ελπίζω να μην καταλήξω στη λίστα #ForeverAlone από τη #NeverAlone!
Κι επειδή το 1 Hotel Central Park είναι δίπλα στο αγαπημένο μας Central Park, έχει ήδη καταχωρημένα τα στοιχεία του Chris και ο ιδιοκτήτης είναι πολύ καλός φίλος του πατέρα του -πριν λίγο το έμαθα αυτο-, αυτή τη στιγμή προχωράμε προς τον ανελκυστήρα για να φτάσουμε. Κι επειδή -ναι, έχουμε και δεύτερο τέτοιο- ως γνωστόν ή άγνωστον -αν και δεν το νομίζω- ο πρώην μου είναι μαλακάς και ο κώλος του μεγαλοπρεπής έχει κλείσει δωμάτι-προεδρική σουίτα με θέα στο πάρκο, ένα κρεβάτι και 750€ τη βραδια και ισχυρίζεται πως δεν του φτάνουν για δύο διαφορετικά δωμάτια. Κι επειδή -τρίτο, μετρήστε- εγώ είμαι το καλύτερο παιδί, δεν επέμεινα πολύ στην άρνηση, επειδή -ως το εξυπνότερο παιδι- σκέφτηκα να πάρει το μάθημα του.
Μπήκαμε στο ίδιο δωμάτιο που είχαμε μπει και πριν 15 μήνες.
Αυτή τη φορά η σχέση μας ήταν διαφορετική. Φιλική, αλλά πιο απόμακρη.
Στο χέρι μου κρατούσα δύο μπουκάλια αψέντι περιεκτικοτητα 71%, ενώ ο Chris τις μικρές βαλίτσες με τα ρούχα μας.
Ναι, χθες πήγα Βοστώνη για να πληρωθώ και να πληρώσω και σήμερα γύρισα πάλι.
《Πού να τα αφήσω αυτά;》ρώτησε δείχνοντας τα πράγματά μου.
《Κάπου μακριά από εσένα》απάντησε εχθρικά.
《Καλά, μη μας φας κιόλας》είπα πρόστυχα και γέλασε.
《Μη χαίρεσαι τόσο, προτιμώ να πέσω από το παράθυρο》
《Μπορείς να με αντιπαθήσεις παραπάνω》μουρμούρισε.
《Ήδη σε μισώ, μαλακισμένο κωλοπαιδένιο κωλόπαιδο》
《Ευγενική》ειρωνεύτηκε.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...