ALİNİN AĞZINDAN:
Seline söz vermiştim onu kurtaracaktım. Neredeyse her şey hazırdı. Büyüyü yapmak için bir zaman gerekmiyordu. Ne zaman istersek o zaman yapabiliyorduk.
-Arafta kalanın kanı
Zaten selini kurtarmak istediğimiz için kabul etmesine bile gerek yoktu.-Kalandan hariç 4 vampir kanı Birincisi tabiki bendim. İkinciside Aylin. Savaş ve nazlı düşünmeden evet demişlerdi zaten.
-İki kurt kanı
Bunu da tabiki onur ve emir yapacaktı. Gerçekten hepsi seferver olmuşlardı bizim için.
-İki büyücü kanı
İşte sorun tam da burda başlıyordu. Bizim büyücü kabul etmişti etmesine de bizim başka tanıdığımız bir büyücü yoktu. Yani bu da bizim tıkandığımızı gösterirdi. Her zaman yolunda gitmeyen bir şeyler çıkıyordu ve bu bizim sinirlerimizi bozuyordu.
S: Ne oldu? Hepinizin yüzünden düşen bin parça.
N: Her şey tamam ama malesef elimizde sadece bir büyücü var. Bu da demek oluyor ki biz büyücü bulana kadar böyle kalacaksın.
S: Aslında biri var gibi ama küçücük bir çocuktan kanını isteyemem.
A: Ne demek var? Ne demek isteyemem?
S: Öyle işte ali hapis kaldığımız zaman bana yardım etmişti sizi onun sayesinde bulmuştum.
A: Selin bence onunla konuşursak bize kendisi yardım etmek isteyecektir, ha? Zaten kanını sömürmeyeceğiz, bir damla bile yeterli.
S: O zaman onunla konuşmaya gitmeliyiz.
A: Biz selinle gidip kızı bulacağız, savaş? gece size emanet.
SA: Merak etme, bakarız biz yeğenimize.
Selinle beraber yola çıktık. O küçük kız tek umudumuzdu. Ve o kızı bulacaktık. Uzun bir yolculuktan sonra vardık. Herkes kendi halinde yaşayıp gidiyordu.
Yoldan geçen birini durdurduk.
S: Merhaba burda böyle küçük büyücü bir kız çocuğu gördünüz mü?
x: Niye soruyorsunuz?
S: O küçük kız benim hayatımı kurtardı da. Onunla biraz konuşmam gerek.
x: Şu ilerde sağda bir ev varya orada oturuyor. Ailesi yok.
S: Peki teşekkürler.
Selinle beraber o eve doğru gittik. Kapıyı çaldığımız da açan olmadı. Bir kere daha kapıyı çaldığımız da kapı açıldı ve içinden güzeller güzeli tatli bir kız çıktı.
S: Merhaba. Biz küçük bir kız çocuğuna bakiyorduk.
Dedi selin komik bir şekilde. Küçük kız gözlerini devirdi ve bize elinle içeri geçin işareti yaptı. İçeri geçtik.
Ez: Sanirim bana ihtiyacınız var?
A: Bunu da nereden anladın?
Ez: Yüz ifadenizden. İlk olarak ben Ezgi. Selini tanıyorum. Ama seni çıkaramadım.
A: Bende ali. Selinin sevgilisi.
Ez: Çocuğunuz olduğunu biliyordum.
S: Daha evlenmeye vakit bulamadık diyelim.
Ez: Hmm peki. Benden ne istiyorsunuz?
A: Küçük bir yardıma ihtiyacımız var.
Ez: Elimden ne gelirse yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampirAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...