2 daļa : jauniņie

228 23 0
                                    

Pie skolas.
Izkāpu no mašīnas atvadījos no vecākiem.
Tea -ata tad tiksimies mājās!
Vecāki aizbrauca un nu mēs abi devāmies uz skolu.
Tea - nu kritusī eņģeli?
Brālis uzlika savu roku uz mana pleca. Kurš tagad svēra kādu tonnu. Ar to tonnīgo roku.
Es- vai es tev neliku beigt mani tā saukt?
Paskatījos uz Tea.
Tea - liki, bet man ne silts ne auksts. Vispār zināji skolā būs kādi jauniņie.
Es- un?
Tea - nesaki ka tev neinteresē?
Es- un kas būtu ja interesētu? Nekas tā pat nemainīsies. Vis tā pat būs kā parasti. Nāk, aiziet.
Noņēmu viņa roku no sava pleca un uzsāku gaitu ātrāku.
Tea- beidz būt tik graujoša. Labāk pasmaidi.
Viņš piesrējis priekšā. Ejot atmuguriski. Mani mēģināja sasmīdināt.
Es - man nau noskaņojums Lab man ir jāiet uz klasi bye.
Tea - bye!
Atstāju Tea vienu skolas gaitenī. Un gājām katrs uz savu klasi. Man tagad bija matemātika un brālim latviešu valoda. Mēs ejam paralēlklases es b bet viņš c klasē. Iegāju klasē un gāju uz savu vietu pašā aizmugurē. Sākās stunda nekas īpašs nenotika. Kāds klauvējās pie klases durvīm.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- labdien šī būtu b klase? Skolotājs - ja šī ir

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- labdien šī būtu b klase?
Skolotājs - ja šī ir. Jūs būtu jaunie skolēni?
- tā varētu teikt.
Skolotājs -nu tad pastāstiet par sevi.
- sveiki mani sauc Park Jimin. Neko lieku negribu teikt tad iesākumā būtu vis.
- sveiki mani sauc Jeon Jungkook. Esu pārcēlies no Korejas uz šejieni un savu tagad jūsu priekšā. Neko vairāk negribu piebilst tad tas būtu vis.
Skolotājs - labu aizejat sameklēt brīvas vietas un turpinām stundu.
Takā klasē bija tikai divas brīvas vietas tad kāds no viņiem sēdēs man blakus. Vienkārši lieliski.
Jimin - sveika ceru ka neiebildīsi ka sēžu tev balakus.
Es-mhm
Jimin - starp citu tu labi izskaties.
Es - tu jau pielien? Nekā nebija bračiņ.
Jimin pasmejas - gribi?
Ko tieši viņa stulbumu?
Jimin - es visu dzirdēju!
Idiots
Jimin - nemaz
Beidz līst manā galvā vampīrīt!
Jimin - kaut es to gribētu. Zini ir interesanti zināt ko tu domā par mani.
Ei dir**!
Kāda bāls galva
Bļāviens klusāk un Jimin neliecies traucēti ,bet nebrīnies ka visa klase skatās tieši uz jums.
Paskatījos tiešām visa klase lūrēja uz mūsu pusi. Vienkārši perfekti,varijos jau dusmas. Lab ka tieši laikā noskanēja skolas zvans.
Noskanējis zvans izskrēju no klases pirmā un devos uz savu skapīti nolikt nevajadzīgus krāmus.
Tikusi līdz tam sakrāvu grāmatas skapīti un to aizslēdzu.

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang