Sajūtu kā kāds stāv man aiz muguras un ielaiž savās skavās uzliekot galvu uz mana pleca.
Es - jel kas tu būtu novāc no manis savas rokas!
Jimin - ja nu negribu sirsniņ.
Viņš čukstēja manā ausī.
Es - man to izdarīt?
Jimin - droši bet tu nespēsi viņas noņemt.
Es - nekaitini tu nezini kas esu vampīr !
Jimin - zinu un man prieks ka zini kas esu.
Es - nu man pietiek!
Paņēmu un uztaisīju salto uz aizmuguri ka es ar Jimin lidojām pie zemes. Taisijos viņam jau dot pa muti bet mani kāds apturēja. Paskatījos uz to kas mani apturēja.
- sveika. Nesit viņam labi. Un mani sauc starp citu Yoongi. Tevi skaistulīt?
Es - sveiks un pateiksi tam izvirtulim lai beidz mani izvest no pacietības vai līst virsū. Nākamreiz viņš vesels neatnāks pateicoties man.
Yoongi - skarbi vārdi. Jimin tevi grib satikt Rap monster un piesargies sīkais.
Jimin - vis būs štokos.
Yoongi - em jūs abi zināt kur var meklēt kaut kādu kritušo eņģeli?
Izrāvu roku no viņa un stādijos priekšā.
Es - es...
Yoongi-nopietni ka tāda skaista meitene ir kāds kritušais eņģelis?
Es - ja esu un kas nepatīk. Izbaudīsi?
Yoongi - labprāt bet ne tagad. Tu zini kādu kurš ir spēcīgāks par tevi?
Es - ne nezinu, bet zinu to ka kādam tūlīt būs lauzts deguns vampīrīt. Domājat ka es to nepamanu kas tu esi ,es jūs visus saodu pāris km attālumā nu un kas jums šeit meklējams? Mm?
Jimin - pietiek
Viņš nāca uz manu pusi, bet es neļāvu.
Es - paskustēsies tiksi pie zemes ātrāk nekā iedomājies tapat ka tu!
No tāluma kāds mani sauca.
Tea - Kasandr!
Nu jau dusmīgs nāca uz manu pusi.
Tea - jau no paša rīta tu dosi pa muti. Tu zini ko teiks tēvs. Kad uzzinās.
Es - 1. Brālīt tas idiots uzmācās man no paša sākuma .2. Šie idioti tagad mēģina mani no pacietības izvest! Un 3. Izjauci visu jautrību.
Tea - sis saprotu tevi, bet nevar katru dienu kādu pielikt pie vietas.
Es - jums abiem šoreiz paveicās!
Tea - vēl jo projām sāp?
Es - ja ko tad domāji! Ka es tik viegli vis to kas ir bijis aizmirsīšu.
Aizgaju ātrā solī uz bibliotēku kur mani neviens nemeklēs un vienkārši izlaidu savas emocijas uz āru jo nespēju to vairs paciest. Asaras lija kā straumes. Tās bija klāt. Sāpes nāca atpakaļ. Atmiņas ir atpakaļ. Tēvs ir atpakaļ un viņš mani atradīs un nogalinās. Raudāju.
STAI LEGGENDO
Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā)
VampiriŠis stāsts ir par kādu meiteni kura ir zaudējusi ģimeni, savu tuvāko cilvēku brāli, bet kādu dienu viņa uzzinās kā viņas brālis ir dzīvs. Viņa dzīvo pie savas mammas brāļa un viņas vienīgās mājas Inēsumnda un Kristjans, Florensa, Taehyung, tā ir viņ...