Bölüm 12 +18

36.3K 142 10
                                    

1 Saat Sonra

-(Zero'yla kahvaltı yaptık. Yumurta oldukça lezzetliydi. Tabii... Zero ayağıyla beni taciz etmeseydi daha lezzetli olurdu. Buzdolabında malzemeler azalmıştı. Zero ile market alışverişine çıktık.)
+( Shiro kozmetik bölümünden parfüm seçiyordu.) Shiro kondom almayı unutma.(Sırıttım. Shiro kulaklarına kadar kızarmıştı. Aslında kullanmaya ihtiyacımız yok ama ev dışında bir yerde yaparsak lazım olabilir. Ayrıca Shiro'ya piçlik yapmayı seviyorum. )
- ( Aptal. İnsanların önünde bu söylenir mi ?!)
#Shiro?
+ Ne işin var lan burda piç ?! (Elimde kondomlarla yanına geldim. Shiro'nun yanında Tyler piçi vardı.)
- ( Tyler bir anda önümde belirince şaşırmıştım. Onun üstüne mal Zero elinde iki kutu kondomla gelmişti. Zero'ya gözlerimi büyütüp baktım ve elindeki kondomları alıp saklamaya çalıştım ama Zero elini kaldırıp beni engellediği için alamadım. İnsanların içinde havaya kondom kaldırıyor. Valla salak bu çocuk. Tyler bize bakıyordu. )
# Selam Shiro..
- (Tyler bir anda bana sarıldı.)
# Nasılsın ?
+ ( Tyler'ı omzundan ittirdim.) Sanane lan piç ! Sarılma hakkını sana kim verdi kodumun salağı!!
# Peki sana karışma hakkını kim veriyor ?
+(Tek elimle boğazını sıktım.) Kendini bana burda mı öldürtmek istersin ?
# ( Zero'yu ittirdim.) Shiro'yu üzmek istemezsin. Onunla özel bir ilişkimiz var. O yüzden burdan ikilesen diyorum.
- Zero dur ! Kavga çıkmasını istemiyorum. ( İlk defa Zero'la özel bir gün geçiriyoruz. Bunu bozmak isemiyorum. )
+ Ne ?! ( Bana dur mu dedi? Onu mu koruyor ? Gerçekten özel bir ilişkileri mi var ? Tyler Shiro'ya sarıldığında da itmemişti zaten. Tyler'ın suratına yumruk attım. Sendelendi. )
- Zero sakin ol !
+ ( Tyler'ın kafasını duvara doğru vurdum. Bir kaç tane yumruk attım. Şimdiden dudağı patlamıştı. Yandak taraklardan bir tane alıp suratına fırlattım. Yerde oturup elleriyle yüzünü kapamaya çalışıyordu. Birden bu kadar çok sinirlenebiliyordum. Hele de konu Shiro olunca. )
- Zero dur ! ( Zero'nun ensesine dokundum ve sarıldım. ) Sakin ol..
+ Arrghh !! SHİRO ÇIK BIRAK BENİ !! GEBERTİCEM ŞUNU !! ( Shiro'yu ittirdim ve Tyler'a tekme attım. ) PİÇ KURUSU!! NASIL BR İLİŞKİNİZ VARMIŞ HAH?!! SHİRO'NUN BENDEN BAŞKA SEVGİLİSİ YOK!!
*#* Hey ! İyimisiniz hey !
- Hah.. Şey iyiyim.. Kafam.. ( Kafam kanıyordu. Kafamı yere çarpmıştım. )
+ ( Shiro'yu kucağıma aldım. ) Seninle daha işim bitmedi pezevenk ! ( Shiro'yu alıp arabaya gittim. Koltuğa oturttum.) Lanet olsun.. İyi misin ?
- Evet iyiyim sen iyi misin ? Ellerin zedelenmiş.
+ Hastaneye gitmeliyiz Shiro.
-... ( Zero'nun alnına parmağımla vurdum.) Bir daha benm haricimde kimse için kontrolünü kaybetme.
+ ( Shiro'ya sarıldım ve yüzüne baktım.) Tyler'la bir ilişkiniz yok değil mi Shiro ?
- Ne !? Tabiki yok. İki ay boyunca yanımdan ayrılmadın ki zaten.
+ Ayrılmam tabiki. Ayrılmayacağım da zaten! Asla ! ( Sertçe sarıldım ve sıktım. )
- ( Zero'ya sarıldım ve yanağımdan öptüm.) Ah.. Üzerine kan bulaştı.
+ Daha çok bulaştırmanı istiyorum. Başka yerlerede..
- Sapık. Hadi sür de kan kaybından ölürsem pişman olma. ( Zero beni hastaneye götürdü. Çok kan kaybetmemem için kafamda bez tuttu. Kafama iki dikiş attılar. )
+ İyisin değil mi ?! Başın falan dönmüyor değil mi ?!!
- Yok iyiyim..
+ (Arabayı sürmeye başladım. Yaklaşık on dakika sonra eve geldik. Shiro'yu arabadan indirdim ve kucağıma alarak eve girdim. Daha ayakkabılarımızı ble çıkarmadan sırtını duvara dayadım ve dudaklarını öptüm. )
- ( Zero beni öpmeye başladı. Dilini ağzıma soktu. Dudaklarımı ısırdı. Üstümdeki düğmeleri açmaya başladı.) A..Alışveriş yapmadık...
+ Hepsi o.. piç kurusu yüzünden.. ( Göğüs uçlarını yalamaya başladım. ) Mm..
- ( Kalbim çok hızlı atıyordu. Bana dokunmasına hala alışamamıştım. Zero beni kucağına alıp yatağa götürdü. Üstüme çıktı ve göğüs uçlarımı ısırmaya başladı. Pantolonumun düğmelerini açtı. Pantolonumu çıkarırken nazikçe bacaklarımı da öptü. Bacaklarımı açtı. ) Dur.. Yalama..
+ ( Penisini ağzıma alıp yalamaya başladım. )
- ( Çok sıcaktı. Kalbim çıkacak gibiydi. Çok güzel hissediyorum. ) Çok.. Çok sıcak Z...Zero..
+ Ateşin mi çıktı yine ?
- ( Zero alnını alnıma koydu. )
+ Ateşin yok gibi..
- Dokunduğun her yer yanıyor...
+ Ah.. Bu normal bir şey.. ( Parmaklarımı deliğine götürdüm ve sürttüm. )
- ( Zero parmaklarıyla deliğimi okşamaya başladı. Dilini götürüp içine soktu ve yalamaya başladı.)
+ ( Shiro yüzünü kapmaya çalıştı. Kendini çok kasıyordu. Dün böyle değildi. Belki de bilinci tamamen yerinde olduğundan böyle davranıyor... Öyleyse.. )
- ( Zero dilini çıkartıp parmaklarını sokup çıkarttı.. Ben sadece inleyip ses çıkarıyordum. Zero'nun parmakları hala ordaydı. Boynuma yaklaşıp yavaş yavaş ısırmaya başladı. Hem acı hem de zevk hissediyordum. )
+ ( Shiro'nun zevk almasını istiyordum. Elleriyle yorganı sıkıyordu. )
- ( Zero elimi tuttu ve parmaklarınımızı birbirine kenetledi. Parmaklarını çekip içime girdi. Kendini her ileri ittiğinde tırnaklarımı sırtına batırıyordum. ) Ahh.. Haa...
+ Çok erotik sesler çıkartmaya başladın. ( Shiro'ya sırrıttım. Yüzü kıpkırmızı gibiydi. Elleriyle enseme dokundu. İrkildim ama hoşuma gitmişti. ) Dokunma demiştim değil mi?
- ( Zero eliyle saçını söktü ve tokayı yere fırlattı. Uzun saçları göğsüme değiyordu. Zero düzenli bir şekilde git-gel yapıyordu ve hızlanmaya başlamıştı. Diğer eliyle de penisimi okşuyordu. Acayip zevk alıyordum. Ve sanırım yakında boşalacağım. Ama Zero duracak gibi durmuyor.) Ahh... Ze..ro.. Yavaşla..
+ Bu haldeyken yavaşlamamı bekleme... ( Shiro'yu ters çevirdim ve ensesini öpmeye başladım. Zevkten dört köşe olduğunu görebiliyordum. Hemen boşalmamak için kendini tutuyordu. Parmaklarımı sırtında gezdirdim. Diğer elimle göğüslerini okşadım ve boynunu emmeye başladım. Shiro inlemeye başladı.)
- Ihh... Mm... ( Zero'nun parmakları buz gibiydi. Sırtımda dolaşırken irkilmiştim.) Zero çevir beni.. Ahh..
+ Olmaz.. ( Shiro'nun yüzünü arkaya çevirdim ve dudaklarını öptüm. Shiro boşalmak üzereydi. İçinden çıktım ve yatağa uzandım. ) Eğer boşalmak istiyorsan.. malzeme var kendin yap. (Açıkçası kendimi zor tutuyordum. Ama dedim ya Shiro'ya piçlik yapmayı seviyorum. )
- N.. Napıyorsun Zero ? Tam şu anda mı duruyorsun ? Başladığın işi bitir!!
+ Olmaz.. ( Shiro elini penisine götürdü. Kolunu tuttum. ) Ellerini kullanmak yok.
- Senden nefret ediyorum. Bok kafalı. ( Zero büyük bir kahkaha attı. Üzerine çıktım ve penisinin üzerine oturdum. Ve üzerinde yavaşça zıpamaya başladım. Zero belimden tuttu ve beni kendine çekti. Ellerimle göğüs uçlarını sıktım. ) Ellerini çek. Ah..
+ Bana dokunabileceğini kim söyledi ?! ( Shiro'yu yatağa attım, üzerine çıktım ve daha derine girdim. Shiro ayaklarıyla belimi doladı. İki elini birleştirip kollarını kafasının üstünde kenetledim. Göğüs uçlarını emdim ve dudaklarını nazikçe yaladım. Shiro'yu sertçe öptükten sonra dudaklarımızı ayırdım. Shiro'nun ağzından salyaları akıyordu. Dudaklarına tekrardan yapıştım.
- Mm..mm.. ( Zero eliyle penisimi okşarken eline boşaldım. ) Ahh !!..
+ ..Elimi kirlettin. ( Shiro'ya sırıttım ve elimi yaladım. )
- ( Zero ellerimi gevşettiği için elimi indirdim ve Zero'nun elini tutup yaladım. ) Temizlerim.
+ Temizlenelim.. ( Shiro'yu aldım ve banyoya götürdüm. Suyu açtım ve onu içine attım.)
- ( Zero duş jelini aldı ve eline sıktı . Sonra bütün vücuduma sürmeye başladı. )

X&X

Beyaz ZincirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin