(Couple months later)
Seth p.o.v.
Ik liep door de kamer heen en weer. Ze was hier niet. Was hier niet! Waar was ze....
Ik schreeuw boos en smijt de theepot kapot tegen de muur.
Carlisle liep naar binnen.
'St... Son..' zegt hij en hij legt zijn handen op zijn mijn schouders.Carlisle voelde als een echte vader.
'Why isen't she here.' fluister ik.
'I dont know.' zegt Carlisle. 'But we will find her.'
'Yeah.' zegt Emmet. 'She is my little sis. I am going to get her back.'
Ik glimlach erom. Ze geven ook heel veel om haar.
Nadia p.o.v.
Ik ben hier nu al een paar maanden.
"SLAVE.' roept Aro. Ik ren naar hem toe. Ze zijn in de kamer van Diane.
Bezorgd ren ik naar binnen.
'Hot water. Towels.' zegt hij. Ik ren weer naar buiten en dan haal ik de dingen op. Als ik terug loop hoor ik Diane schreeuwen waardoor ik ga rennen. Als ik naar binnen ren pakt Jane het water over en zet die neer naast Diane. Marcus pakt de handdoeken en doet die onder Diane's benen die gespreid zijn.
'Push.' zegt Marcus.
Diane probeert het maar het zorgt ervoor dat ze harder begint te schreeuwen. Ik wil me oren beschermen maar ze zeiden niet dat het mocht. Het gaat zo een tijdje door. De baby komt er niet uit.
'Save her.' mompelt Diane. 'Save Lola.'
Marcus kijkt haar aan voordat hij in haar buik bijt. Ik ben nu de enige in de kamer. Ik kijk naar Marcus als hij te werk gaat. Hij scheurt haar buik open. Hij haalt er een bundeltje uit dat huilt.
Snel geeft hij het aan mij.
'Clean.' Ik ren naar de badkamer toe en zet de warme kraan aan. Ik leg haar in de wasbak voorzichtig en maak haar schoon met me vingers. Ze stopt met huilen. Ik weet zeker dat ze geen jongen is als ik niets zie. Dan wikkel ik haar in een zachte handdoek. Ik loop terug de kamer in en Marcus loopt naar me toe. Hij vouwt de deken open en klemt het om de navelstreng van het kind.
Ik loop naar Diane toe die moeilijk ademhaalt.
'Geef.' mompelt ze. Langzaam laat ik het meisje in Diane's handen zakken. Ik ondersteun haar nog.
'Lola.Beautiful.' Zeg glimlacht.
Dan beweegt ze niet meer.
'Diane.' vroeg ik.
'She died.' zegt Marcus. Ik pak Lola van Diane over en kan niet anders dan beginnen te huilen.
Marcus geeft me een knuffel.
'You can take the bed to you're room to sleep on.'
Daarna loopt hij weg.
000000000000
Hee mensen. Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties en votes. Love you guys.
JE LEEST
Ik in Twilight 2
FanfictionDit is deel 2 van Ik In Twilight. Nadia is terug gegaan naar Nederland. Naar haar familie. De school gaat goed totdat ze opeens op het verkeerde vliegtuig zit en zo in Italie beland. Daar loopt ze een familie tegemoet die met Heidi mee gaan. Maar ze...