BOLUM 18

529 26 8
                                    

Akşam Jackson yanında yokken telefonun çaldı. Kim arıyo diye baktığında arayan Jimin di. Telefonu açtın. 

-alo

Jimin- (adın) Jackson la barıştınız mı? ne oldu hadı anlat 

sen biraz düşündün. Jackson Jimin le konuşmamanı soylemişti. Ama sen Jimin i seviyordun ve onun kötü biri olmadığından emindin. 

Jimin- ordamısın?

Sen- evet... evet 

diyerek olayı kısaca özetledin. 

Jimin- sizin adınıza çok sevindim. 

Sen-  Jimin yarın yanına gelip seninle bişey konuşucam. 

Jimin- tamam.

sen- görüşürüz.

Jimin- bay.

diyerek telefonu kapattınız. O sırada Jackson geldi. 

Jackson- kiminle konuşuyordun?

sen- bi arkadaş boşver.

dedin. daha sonra birbirinize sarılarak uyudunuz.

SABAH

Kalktın. hemen hazırlandın ve aşağı indin. 

Jackson- aşkım nereye?

sen- şeyy ben bi arkadaşıma gidiyorumda sonrada birkaç işim var onları halledicem. Jackosn a Jimin in yanına gittiğini söyleyemezdin. Çok sinirlenirdi.

Jackson tamam anlamında başını salladı. Sen çıktın. Yavaş yavaş yürümeye başladın. Jimin in    evi çok yakın değildi ama biraz açılmak için yürümeye kara verdin. 20- 30 dk sonra vardın. Kapıyı çaldın. Kapı açıldı ve içeri girdin. 

JACKSON IN GÖZÜNDEN

Dün akşam (adın) biriyle telefonda konuştu. Kim diye sorduğumda bir arkadaşım diyerek geçiştirdi. Ben merak etmiştim ama pek fazla takmadım. Çünkü daha yeni barışmıştık. Sorun çıkmasını istemiyordum. 

Sabah kahvaltı yapmadan evden çıktı. Yine bir arkadaşına gideceğini söylemişti. Ben başımla onayladım ama onu takip edecektim. 20-30 dk sonra bir evin önüne geldi. Kapıyı çaldı ve kapı açıldı. Kim olduğunu  görememiştim. Camdan bakmak için bahçeye girdim ve gördüğüm şey ile şok oldum.


ANYEONGHASEYO BURDA BİTİRDİM AMA YENİ BÖLÜMDE HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ BİŞEY OLUCAKK

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin