Anna Clark:
Greit praėjau pro mokyklos duris ir nužingsniavau link automobilių stotelės. Pamačius Zayn mašiną greit į ją įsėdau. Kelias sekundes su Zayn tylėjome, bet po to pasigirdo mašinos urzgimas. Pagaliau išvažiavome iš mokyklos aikštelės į greitkelį.
- Kodėl tu tokia rimta?- jis sukluso.
- Nes aš pikta.- pavarčiau akis ir pirštais tampiau lūpą.
- Dėl ko?- jis nesiliovė klausinėjęs.
- Pasiūliau Joe kartu su manimi eiti į vakarėlį, bet jis eina su Amber.- tariau.
- Na ir kas? Tu jam taip pat gali sukelt pavydą.- tarė jis.
- Tame ir esmė nemanau, kad jis išvis mane bemyli. Jam dabar patinka Amber.- tariau ir prikandau lūpą.
- Tai padaryk, kad taip nebe būtų.- jis nusišypsojo.
- Kaip?- susiraukiau.
- Nėjau rimtai nemoki suvilioti vaikino?- jis sukluso ir pažvelgė į mane.
- Ne Zayn, šitose srityse aš nieko nenusimanau. Todėl ir prašiau tavęs pagalbos. Kadangi tu lengvai su jomis susikalbi.- kalbėjau aš.
- Nes jos lengvai prieinamos, tačiau turiu viena neprieinamą kuri ilgą laiką mane atstūminėja ir neprisileidžia.- jis tarė.
- Oho, Zayn Malik turi simpatija.- tariau aš su šypsena ir pakilnojau antakius.
- Užsičiaupk Anna.- jis pavartė akis.
- Aš nieko nesakau. Puiku turėti bent kažką dėl ko gali būti geras.- šyptelėjau.
- Tai nori padaryti, kad Joe būtų tavo?- sukluso jis.
- Noriu...- numykiau.
- Tada turėsi su manimi nueiti į vakarėlį.- jis nusišypsojo ir sustojo kieme.
- Ar tu kvieti mane į pasimatymą?- nusijuokiau.
- Juk žinai, kad niekada to nedaryčiau.- tarė jis.
- Koks tu mielas.- patempiau lūpą ir išlipau iš mašinos.
- Susitiksim čia po poros valandų.- tarė jis.
- Taip... Tai tikrai nepanašu į pasimatymą.- nusijuokiau.
- Juk sakiau.- taria jis ir nueina į namus.
<...>
- Kennna tu per daug užtepei to lūpdažio.- sumurmėjau kai ji nesiliovė dėjus makiažo sluoksnių ant mano veido.
- Po galais, nėjau niekada negali nejudėti?- ji susierzinusi tarė.
- O Dieve Kenna aš einu į vakarėlį, o ne į kažkokią puotą.- nusivaipiau ir pagaliau ji nuo manęs pasitraukė.
- Tu bandysi suvilioti Joe, privalai atrodyti stulbinamai.- ji nusišypsojo.
- Jam patinka natūralios merginos.- tariau ir pavarčiau akis.
- Man vis tiek nepatinka jog tu eini su Zayn.- ji užvertė akis aukštyn.
Netrukus pamačiau tarpduryje Emily.
- Užeik.- tariau jai.
- Kas tas Zayn?- ji sukluso.
- Draugas.- tariau ir prikandau lūpą.
- Draugas?- susiraukusi į mane pažvelgė Kenna.
- Tu su juo eini į pasimatymą?- ji sukluso Emily.
- Ne, jis ne toks draugas.- nusijuokiau.
- O...- numykė ji.
- Gal tu nori vykti kartu?- suklusau.
- Negaliu šiandien su mama susitariau gaminti vakarienę namie.- tarė ji ir šyptelėjo.
- Aišku, tada susitiksim šiandien vakare.- tariau ir taip pat šyptelėjau.
- Gerai, eime.- tarė Kenna.
Linktelėjau ir pasiėmiau rankinę. Greit nusileidome laiptais žemyn. Apsivilkus odinį švarkelį mes išėjome į lauką.
- Susitiksim vakarėlyje.- tarė Kenna ir nuėjo prie savo automobilio.
Aš neskubėdama ėjau link Zayn namų. Kai pagaliau buvau jo kieme, jis išėjo laukan.
- Oho.- nustebęs nužiūrėjo mane.
- Kenna persistengė.- pavarčiau akis.
- Na to prireiks jei nori palaužti Joe.- nusišypsojo jis ir atrakino mašiną.
Įlipę į mašiną pradėjome važiuoti.
- Zayn?- suklusau ir prikandau lūpą.
- Taip?- jis akimirkai atsisuko į mane.
- Kodėl man padedi?- suklusau ir sekundei nuleidau akis žemyn.
Jo žandikaulio raumenys įsitempė, o rankos suspaudė vairą.
- Aš nežinau, tiesiog mėginu padaryti kažką gero. Mano gyvenimas ir taip pilnas pykčio ir tamsos.- trūktelėjo pečiais.
Buvo keista matyti jį kalbant taip rimtai. Prikandau vėl lūpą ir nusisukau į lango pusę.
- Ta mergina kuri tau patinka... Kokia ji?- suklusau.
- Nemanau, kad noriu apie tai kalbėti.- tarė jis.
- Nagi papasakok.- šyptelėjau.
- Na ji linksma, gerai mokinasi, mėgsta laiką leisti su draugais. Ji tamsiaplaukė, rudų akių. Ji graži, netgi labai, bet jai patinka kitas vaikinas, o mane atstūminėja kaip ir.- kalbėjo jis.
- Negaliu patikėti, kad tau tikrai kažkas patinka. Tai tikrai miela.- nusišypsojau.
- Atvažiavom.- tarė jis ir sustojo kieme prie didelio namo.
Išlipus iš mašinos nužingsniavau prie Zayn ir įsikibus jam į parankę nusišypsojau.
- Tikrai nori eiti?- į mane atsisuko jis.
Aš palinksėjau ir gyliai įkvėpus šyptelėjau. Vos tik įėjus pro namo duris mus pasitiko žvilgsniai, tarp tų žvilgsnių buvo ir Joe.
Negalėjau atitraukti nuo jo ir Amber akių. Tiesiog negalėjau.
- Eime išgerti.- tariau ir tempiausi Zayn link gėrimų.
Pasiėmusi stiklinę pripyliau ją punšo ir greit užsivertus ją išgėriau.
- Ei! Gal ramiau.- nusijuokė Zayn ir paėmė iš manęs stiklinę.
- Ne, atiduok.- suzyziau.
- Maniau mes čia atėjom negerti.- kalbėjo jis.
- Planai keičiasi, velniop tą Joe.- tariau ir pagriebus iš Zayn stiklinę įsipyliau dar punšo.
Išgėrus dar ir dar vieną stiklinę man apsisuko galvą.
- Tu vos pastovi ant kojų, o praėjo vos dvidešimt minučių.- tarė Zayn.
- Man tai visada.- tariau ir pavarčiau akis.
- Gali mane nuvesti kur ramiau? Prašau.- suklusau ir prisimerkiau.
- Kad jau taip prašai.- tarė ir suėmė mane už liemens.
Jis vedėsi mane laiptais aukštyn. Ėjome koridoriumi ir pravėrėme kambario duris ir jame nebuvo kurio tikėjomės.
- Oi. Atsiprašom.- tariau ir Zayn uždarius duris prapliupau juoktis.
- Už ką atsiprašai? Jie patys kalti, kad durų neužsirakiną kai mylisi.- nusijuokė jis.
- Nejaugi?- nusijuokiau ir prikandau lūpą.
Nuėjome į patį paskutinį kambarį kuris buvo tuščias. Aukštielninka kritau į lovą ir žvelgiau į lubas kurios sukosi.
- Tu tikrai taip greit palieki girta?- jis susiraukė.
- Nėjau nesi matęs manęs girtos?- suklusau.
- Per savo gimtadienio vakarėlį mačiau ir pagaliau atrodai vėl laimingą po išsiskyrimo su Joe.- jis nusišypsojo.
- Prašau nekalbėkim apie Joe.- tariau ir kiek susiraukiau.
- Apie ką nori kalbėti?- jis sužiuro į mane.
- Nenoriu kalbėti. Man patinka tai, kad čia ramu.- tariau ir nusišypsojau.
- Gerai... Ką nori veikti?- jis sukluso ir pakilnojo antakius.
- Ne, net negalvok.- nusijuokiau.
Ir tada įsisvyrojo Prie manęs atsisėdo Zayn ir jis buvo gana per arti. O vaikinas arti manęs kai aš girta nieko gero nereiškia.
- Kodėl iš tiesų esi su manimi čia?- suklusau ir žiūrėjau jam tiesiai į akis, kad nemėgintu meluoti.
- Nes... Noriu čia būti.- tarė jis ir prikando lūpą.
Prisislinkau arčiau jo ir žiūrėjau jam tai į lūpas, tai į akis. Negaliu patikėti ką darau. Priartėjau prie jo veido kur kas arčiau nei įprastai. Kai jo ranka netyčia palietė manąją, mano kūną nusėjo šiurpuliukai tarsi sėklos kurios susmigo į mane ir susuko mano skrandį. Kai vėl pakėliau akis į jį, užsimerkiau ir savo lūpomis priliečiau jo lūpas. Zayn ranka atsidūrė ant mano liemens taip prisitraukdamas mane arčiau savęs ir pagilindamas bučinį.***
Ups.
Kadangi 20 dalis kaip ir jubiliejus tad nusprendžiau parašyti ilga ir įdomesne dalį. Labai daug kartų taisiau tad nežinau kaip gavos jūsų pareiga tai įvertinti. Xoxo
- G
YOU ARE READING
Purvinas Žaidimas
Fanfiction"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."