Prolog

1.8K 97 23
                                    

- Cześć, Kendro – dziewczyna usłyszała głos w słuchawce.

- Dziadek! - wykrzyknęła. Chrząknięcie nieco zagłuszonego dziadka przerwał jej dźwięk tupotu stóp Setha, pędzącego ku niej po korytarzu. Jej młodszy brat podstawił ucho do słuchawki, by nie stracić ani jednego strzępka informacji.

- Posłuchaj Kendro – odezwał się dziadek po chwili, prawdopodobnie w momencie, gdy udało mu się odzyskać słuch – Chcieliśmy was zaprosić na wakacje; do nas, do rezerwatu. Wiemy, że wasi rodzice nie mogą na razie przyjechać, więc dołączyliby do nas za parę tygodni.  Co wy na to?

- Jasne! Oczywiście, że chcemy! - rodzeństwo usłyszało w słuchawce śmiech dziadka. Rok szkolny skończył się dzisiaj, a perspektywa możliwości spędzenia wakacji w Baśnioborze napawała rodzeństwo radością. Kendra w tym roku kończyła liceum, a więc te parę miesięcy wolnego było przełomowym momentem w jej życiu. Czekało ją wiele trudnych decyzji, które musiała podjąć.

- Tak właśnie myślałem. Kendro, na miejscu chciałbym z tobą porozmawiać.

- To coś poważnego? Coś się stało?

- Czy poważne? Można tak powiedzieć. Jednak nic strasznego się nie stało. Spokojnie, dziecko. Jutro o osiemnastej przyjedzie po was kierowca.

- Dlaczego?

- Ja aktualnie nie mogę się tym zająć. Hasło będzie brzmiało: „akwamaryna" - dziewczyna zakodowała nazwę koloru w myślach.

- Ale... skąd wiesz, że nas nie zdradzi... Tak jak Vanessa?

- Zaufaj mi Kendro. Dowiezie was na miejsce w jednym kawałku. Można jej ufać - a więc była jakaś ona. Dziewczyna zmarszczyła brwi i spojrzała pytająco na brata, a ten tylko wzruszył ramionami - Dasz mi do telefonu swojego tatę? - zapytał Stan.

- Jasne. Do zobaczenia dziadku.

- Do zobaczenia, kochanie. Nie martw się, wszystko będzie dobrze




Jak myślicie, kim będzie kierowca? Wybaczcie  mi ten krótki prolog, mam nadzieję, że choć trochę was zaciekawiłam. Obiecuję, że z każdym rozdziałem tekstu będzie coraz więcej, a na razie... Do następnego! Zachęcam do gwiazdkowania i komentowania ;3 ~ Mrs. Hate

Strażniczka (Baśniobór ff) ~ ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz