♛Diyar olarak anılan Elf Krallığı, beş parçaya bölünmüştür.
Gardenya: İnsanların Dünyası. Herhangi bir yöneticisi yok. Sosyal hayat seçimle ve kabul edilen kurallarla düzenleniyor. Gayri resmi olsa da birkaç on yıldır halkın lideri olarak sayılan kişi, Baba Ilyn olarak anılıyor.
Resiae: Diğer adlarıyla Kral Toprakları, Efsunlu Topraklar.
Elflerin yaşadığı ve son üç yüz yıldır diyarın hakimiyetine sahip olan hükümdarların bulunduğu bölge.
Kral Phera'nın ani ölümünün ardından tek oğlu olan Prens Aren, yönetime geçti.
Aren evlenmediği için Vekil Kraliçeliğini annesi -ve eski babel prensesi- olan Ursula Phera yapıyor.
Riviena: Babellerin yaşadığı diyar. Kral Aren'e bağlı olmakla birlikte Babel soyundan gelen kendi krallıkları var. Yüz elli yıldır tahttaki hanedan mevcudiyetini koruyor.
Erina: Erek halkının yaşadığı bölge. İsyanlarıyla tanınırlar ama Kral Aren tahta geçtiğinde ona bağlılık yemini etmeyi unutmadılar.
Eleina: Cücelerin diyarı, kendi krallıkları mevcut.
♛
Elfler büyüyü kontrol eder.
Babeller güzeldir.
İnsanoğlu zekidir.
Erekler sorgular.
Cücelerse sadık.
Bu madalyonun parıldayan yüzü, mesela insanların bencilliğinden veya ereklerin sözlerinden dönmesinden şimdilik sadece üstü kapalı bir şekilde bahsedeceğim.
Ya da yok olan ırk, onlar kim mesela?
Vekil Kraliçe, neden oğlunun evlenmesini bu kadar istiyor?
Krallığa doğru gümüş renkli atının üzerinde rüzgar sarı saçlarını savururken son sürat ilerleyen asi bir kız... Onu Efsunlu Topraklarda neler bekliyor peki?
♛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diyarlar Ötesi: Seçim ♛
FantasyKrallığa doğru gümüş renkli atının üzerinde rüzgar saçlarını savururken son sürat ilerleyen asi bir kız... Efsunlu Topraklarda onu neler bekliyor? ♛ ♛ ♛ ...