43-) Ağaç Ev

429 55 8
                                    

Yorumlarınıza baktım hepiniz "VAMPİR" demişsiniz arkadaş😂😂
Bak ciddiyim bir tane bile insan diyen yok😀 O ZAMAN OKUYUN BAKALIM GERÇEKTEN VAMPİR ? YOKSA İNSAN MI? 😋😎

A: Biri bana selinin vampir olduğunu söylesin?!!

Ali yavaşça gözlerini açtı. Korkuyordu. Evet korkuyordu. Selinin insan olmasından korkuyordu. Çünkü insan olursa bir daha vampir olmak istemeyeceğini biliyordu ve onsuz bir hayat dusunemiyordu. Geceyi yalnız büyütmek istemiyordu. Gecenin annesi olmadan yaşamasını istemiyordu. Selinin ve gecenin sonsuza kadar onunla olmasını istiyordu ve bu konuda ne kadar bencilce davransa da düşünceleri buydu. Ve düşüncelerine sadık kalmayı seçiyordu.

Selin ise sadece karşıya bakıyordu ne bir hareket ne de bir göz kırpma hiç bir şey yoktu. Selin derin bir nefes aldı. O anda olan oldu. Bayılmışti. Ali onu hemen tutmuştu tabiki. Selinini bırakmaya niyeti yoktu. Kucağına aldı ve selini odasına götürerek yatağına yatırdı. Kendisi de yatağına yatarak selinin saçlarını okşamaya başladı.

İlk önceliği selinin uyanmasıydi. Selin uyanınca ona evlenme teklifi edecekti. Bir tane de güzeller güzeli bir melekleri vardı zaten belki bir minik çocukları daha olurdu. Ali kafasını iki yana salladı. Selin vampir olursa bunu yapmayacaktı. Çünkü yeni bir bebek selinin tekrar bu duruma düşmesini sağlayacaktı.

Ama o gün cadınin söylediklerinin tam tersi çıkmıştı. Gecenin selin ve Aliye hiçbir zararı yoktu. Yani doğduğunda. Selini ölüme göndermiş hatta bu duruma düşmelerini sağlamıştı ama bu kesinlikle gecenin suçu değildi. Hepsi o cadınin suçuydu. Neyseki her şey yoluna girecek gibi hissediyordu ki bu harika bir şeydi. Böyle düşününce kendisini daha iyi hissediyordu.

Selin ise gözlerini hala açmamışti. Ne olarak kalacağına tabiki karar vermişti. Yoksa nefes alması ve dünyaya dönmesi olası bir durum değildi. Ve verdiği kararı gerçekten istemişti.

Selin insan olmayı istiyordu. İstiyordu hemde her şeyden çok. Ama bilememisti. Vampir olmaksa onun en başından istemediği bir şeydi ama sonra alışmışti. Hangi karara varacağı uyandığı zaman belli olacaktı.

Dışarda ise durum tamamen farklıydı. Savaş ve nazli yine beraber gülüp eğlenerek bir şeyler konuşuyorlardı. Pelin ve onur ise yürüyüşe çıkmak istemişlerdi. Ee haliyle çocuk Aylin ve Emire kalmıştı. Ekstra bir bonusla. Tabiki o da ezgiydi. Her ne kadar güçlü bir büyücü olsada o da bir çocuktu ve sevgiye muhtaçtı.

Ailesini bir katliamda kaybetmişti. Vampirler aç kaldıkları ve insan bulamadıkları için diğer doğa üzeri varlıklara saldırmışlardi. Annesi ve babası küçük, bebek ezgiyi saklamayı başarmış ama kendilerini koruyamamislardi. Ardından ise Aras ortaya çıkmış ve Vampirlerin karnı iyice doyduktan sonra bir düzen oluşturmuştu. Herkes birbirinin yanında güzel bir düzenle yaşıyordu. Tabiki ailesi öldüğü için vampirleri öldürme izni verilmişti ama daha ezgi bir bebekti o zamanlar. Ondan sonra ona oradan bir kadın bakmıştı. Selin oraya ilk gelmeden beş gün önce ölmüştü ezgiye bakan kadın. Ezgi nasıl öldüğünü bilmiyordu ama vampirlerin parmağının olduğunu biliyordu. Her ne kadar birbirleri ile uyum içinde yaşasalarda vampirler daha ağır basıyordu bunu herkes farkındaydı. Selini gördüğünde ise onun sıcacık bakışları ve kokusu onda anne sıcaklığını hissettirmisti. Ama tabiki de onları çok sevdiği ve bunca zaman tek bir kişiden sevgi gördüğü için özlemle gelmişti. Belki ona birazcık sevgi gosterebilirlerdi.

Ez: Güzel olduğunu hissetmiştim ama bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.

Ay: Nasıl hissetmiştin??

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin