Właśnie wróciłam z pracy. To co zobaczyłam do dziś jest w mojej pamięci. Cały dom był rozwalony. Wszystko było powywalane z półek. Niektóre półki były zniszczone.
- Damien!!! - zawołałam, ale nikt nie odpowiedział.
- Damien!!! - ponownie nikt nie odpowiedział. Damien z Alice zawsze na mnie czekają i do tego jeszcze ten rozwalony dom. Może Damien poszedł z Alice do rodziców zanim ktoś zdemolował nasz dom. Nie wiem. Muszę do nich zadzwonić. Zadzwoniłam do jego Matki, ale powiedziała że nie ma ich u niej. Postanowiłam wejść na góre. Chciałam zobaczyć czy góra też jest zdemolowana. Bardzo chce żeby się okazało że Damien z małą wyszedł przed tym napadem lub że udało im się schować. Niestety góra też jest zdemolowana. Szybko poszłam do pokoju Alice. Jest dla mnie wszystkim. Jej pokój był cały zniszczony. Jej łóżeczko na którym spała było złamane na pół. Książeczki które razem z mężem czytaliśmy jej do snu, były powywalane na podłoge. Byłam przerażona. Bardzo zmartwiona poszłam do mojego pokoju z Damienem, miałam nadzieje że tam ukrył małą. Jednak nie było jej tam.
Nagle na naszym łóżku zobaczyłam list. Miałam nadzieje że to od Damiena. I że napisał że za chwile wróci albo że jest w parku z małą. Myliłam się. List nie był napisany ręcznie. Były na nim literki wycinane z gazet. To był list z żądaniem okupu.
Napisali tam że nigdy więcej nie zobacze Damiena. A żeby odzyskać Alice musze zapłacić okup o wartości 100000 euro. Po moim policzku spłyneła łza. Nagle zrobiło mi się ciemno przed oczami a dalej już nie pamiętam. Ocknełam się w szpitalu.
CZYTASZ
Ostatnia szansa
Mystery / ThrillerW Paryżu żyje sobie normalna i kochająca się rodzina. Niestety miało to się zmienić. Nasza główna bohaterka będzie wystawiona na próbe od losu. Czy uda jej się ???