{1}Ο αγώνας

488 29 6
                                    

Με λενε Εύα είμαι 17 και πάω 3η λυκειου.Κανω μποξ από πολύ μικρη.Τωρα θα νομίζετε ότι είναι καμία κοπέλα τούμπανο που περνει αναβολικά.Δεν είμαι τούμπανο,είμαι γυμνασμενη και δεν περνω αναβολικα για κανέναν λόγο.
(...)
Ειναι 11 και σε μια ωρα έχουμε αγώνα για το ποιος θα πάει  πανελλήνιο.
(...)
Προπονητής:Εύα μπαίνεις.
Ε:Έφυγα.Ειπα και μπήκα μέσα.Θα αγωνιστώ με ενα τυπα αρκετά σωματοδη.Αλλα σιγά τον βουτυρομπεμπε.
(...)
Έχασα.Και έχω πολλά νεύρα.
Ε:ΈΚΛΕΨΕ.ΕΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΜΕ ΝΊΚΗΣΕ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ.Ειπα και είχα βουρκωσει.Θα περιμένω για λίγο ακομα τους συναθλητες μου και θα παω σπίτι να ηρεμησει το κεφάλι μμ.
(...)
Οπως πάω να στρίψω για τα αποδυτήρια πέφτω πάνω σε κάτι και ολα μου τα πράγματα στο πάτωμα.
Ε:Καλά τυφλός εισαι?Του λεω και σκιβω να τα μαζέψω.ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΊΝΑΙ Ό ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΈΚΛΕΨΕ.
Θ:Καλά μωρή πως κάνεις και ετσι.
Θανάσης pov
Παω να στρίψω και πέφτω πάνω σε κάτι.Ακουστηκε ενα μπαμ.Πω η κοπέλα που παίζαμε μαζί είναι.
Ε:Μωρέ δεν πας στο διαόλο.
Θ:Τι είπες?Της είπα και την τράβηξα από τον καρπό.
Ε:Είπα να πας στο διάολο.Ειπε και τράβηξε το χέρι της και σηκώθηκε και έφυγε.Αμα έχει προβλήματα ο κόσμος.
Εύας pov
Τον προσπεράσα και Τέλος.Αμα καθόμουν 1 ακομα δεύτερο εκει θα ξαναπαιζαμε ξύλο.

ΧΕΛΟΥ ΓΚΑΙΖΣΣΣΣ
Κατερίνα εδωωω.
Σας άρεσε η αρχή?
Αν Ναι βάλε ενα ⛤.
Και βάλτε μου στα σχόλια αν θέλετε ιδεες και αν θέλετε να ανεβάσω φωτο με τους χαρακτήρες!
Λοβ γιου πιγκουινοι μμ
Μπαιι💜💜

~Μην με ερωτευτείς ~Where stories live. Discover now