Arkadaşlar merhaba! Ilk bölümüm bir yanlışım olursa bana söylemeyi unutmayın. Umarım güzel bir roman olur. ☺iyi okumalar.. Haa bir de unutmadan, yanınıza bir sıcak çikolata almadan okumayın. 😂 bu soğukta iyi gelir.
Emekli coğrafya öğretmeni Hamiyet Hanım karşısındaki ipe asılı duran balonları görünce dehşete düştü! Karşısında bazıları ölü, bazıları ise bu günü içinde ölecek, ölmeyi bekleyen bir balon yığını vardı. Gerçi sahil boyu bu balon yığınlarından bir kaçırır tane görmüştü Hamiyet Hanım. Fakat bu balonları öbür balonlardan ayıran bir özellik vardı. Bu balonlar konuşuyordu! Görünüşe bakılırsa da bu konuşmaları sadece Hamiyet Hanım duyuyordu! Bir kenara oturup şaşkınlıkla bu konuşmaları dinledi Hamiyet Hanım.
Tek başına kalan mor balon tüm balonların arasında tek mor balon olduğu için yakınıyordu.
Kendine hiç kafa dengi bulamadığı için çok yanlızdı.
Aslında başka bir mor balon daha vardı fakat o kendisinden epeyce uzaktaydı. Uzaktan bakınca onun da kendisi ile aynı duyguları hissettiğini anlayabiliyordu. O da onun gibi yanlızdı çünkü...
Hiç kimse mor balon ile iletişim kurmuyordu. O da kuşlarla, balıklarla, kedilerle konuşur şarkı söylerdi. Sesinin iğrenç olduğunu bilse de onların ne düşündüğünü takmayıp şarkı söylerdi. "İSYANN. GERİYE BİR AVUÇÇ YALAĞAĞANNN!" Diğer balonlar ona dönüp " Bir dusmadın be karga sesli!" "Sayende kulaklarım artık işitmiyor velet!" diye bağırdılar. Tekrar dışladılar mor balonu fakat mor balon onlara aldırmadan şarkı söylrmeye devam etti. "TOZ PEMBE HAYALLER VARDI PEMBESİ GİTTİ TOZU KALDI!"
Belki de birazdan o da o tüfekle vurulacak ve yerine hiç bir zaman onun gibi bir mor balon gelmeyecekti.
Kırmızı balon ise korktuğundan ne yaptığını şaşırmış vaziyette "Şimdi o tüfeği yere bırak ve buradan uzaklaş! Ben daha çok gencim. Yapma, etme abi! Yazıktır, günahtır. Kıyma bana. Çoluğum çocuğum var abi." derken tüfek ona doğru ilerledi ve o da ölü balonlar grubuna girdi.
İlk bölümümü umarım beğenmişsinizdir. 😊 Bölüm kısa oldu özür dilerim. Bir dahaki bölümde gmrüşürüüzüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balon Cinayetleri
ActionEmekli coğrafya öğretmeni Hamiyet Hanım'ın dinlediği balonların hikayeleri ilginizi çekecek.