Koukajíc do stropu a odpočítávání za kolik hodin bude budíček. S hlasitým po vdechnutím jsem se přetočila na bok a dal se snažila přimět se, alespoň na chvilku usnout. Když už jsem skoro spala vzbudili mě hodiny odbijející asi třetí hodinu ráno. "Musím usnout." zašeptala jsem a za chumlala se víc do peřiny. Po chvilce jsem to, ale vzdala a začala jsem přemýšlet nad úplnými blbostmi. V tu chvíli mi hlavou proletěla snad největší kravína. *Co kdybych si udělala výlet do Freddyho pizzerie.* okamžitě jsem vylezla z postele a šla ke druhé kde spala má spolubydlící. Naklonila jsem se nad ní a začala jsem s ní třást. "Sash," zaseptala jsem, ale ona se ještě víc zachumlala do peřinu. "Sašo vstavej." zaseptala jsem trochu víc hlasitěji a strhla ji peřinu. "Co je." zabručela a se zavřenýma očima hledala pětinu, která vsak byla na zemi. "Uděláme si výlet." zašeptala jsem. Sash si v tu chvíli sedla a sledovala ji jak si češe své tmavě hnědé vlasy. No jo Sash bez hřebenu není Sash. "Kam ?" zeptala se a dali si upravovala svůj účes. "Do Freddyho pizzerie." řekla jsem a usmala se na ni. Ona mi úsměv oplatila. Došla jsem ke své skříni a vytáhla si černé kalhoty, černé tričko s dlouhým rukávem a fialovo-černou mikinu s kapucí. Koukla jsem se na Sash a ta si taky vytáhla oblečení. Rychle jsem se prevlékla a vytáhla šedou kabelku ze skříně. Dala jsem si do ní baterku, powerbanku, mobil, sluchátka,peněženku a černou dýku.

Dala jsem si kabelku pres rameno a všimla si, ze Sash je už taky připravena. Dala jsem si na hlavu kapucu, vytáhla černé boty a obula si je. Kývla jsem na Sašu a ukázala na okno. Sice jsme byly v prvním patře a dveřmi by to bylo víc riskantní jelikož já a Saša jsme v děcáku. Opatrně jsem otevřela okno a vylezla jsem na něj. Jo byla to docela výška. V duchu jsem se modlila aby to všechno dopadlo dobře jinak jsme obě v hájí. Z hluboká jsem se nadechla a skočila. Dopadla jsem na zem a zkontrolovala jestli jsem cela. Když bylo všechno ok dala jsem Saše znamení, že může skočit. Sash přistála těsně vedle mě. Hned po te jsme se vydali do tmavé noci.
----------------------Ahoj lidi :)
Tuhle část jsem psala na mobilu :)
Tak snad se vám bude líbit
Ahoj :)
ČTEŠ
Život mezi animatronici
Fanfictionpříběh výpravy o me a me nejlepší kamarádce sash @sasasusenka. Mizuki je 16ti léta divka. její právě jméno je Michaela. její nejlepší kamarádka je Sash které je 15 obě žijí v dětským domově. co když se jednoho dne rozhodnou, ze se podívají v noci d...