Dunya Point of vieuw.
Ik sta nog steeds in mijn eentje op het vliegveld. Kaj zou me mee moeten nemen op zijn scooter, alleen hij is er vandoor gegaan omdat ik boos ben omdat Lauren in gevaar loopt. Ik wil niet dat ze mishandelt wordt ze is de laatste tijd zo erg veranderd na dat ze ontvoerd werd en in het ziekenhuis belande. Ik moet en zal haar bij die ene Lex weg halen. Ik bel Dioni op of hij met de anderen zou willen helpen met zoeken enzo.
Telefoon gesprek met Dioni.
Halloootjes met Dioni. Heeyy Dion met mij. Hallooo Dunya hoe gaat het ermee. Slecht. Hoezo als ik vragen mag. Lauren loopt gevaar ze is weer bij die ene rare Lex. WHAAAAAATT ZEG JE NOU. Je hoorde me wel. Weet ik maar waarom, we moeten haar vinden. Ja daarom belde ik dus ook ik wou vragen of jij en de andere mensjes wouden helpen met haar te zoeken, Maar neem Jai maar niet mee. Hoezo niet?. Dat vertel ik je later wel. Okie is goed. Sta over tien minuutjes bij je huis. Is goed, Byee. Byee.
Einde telefoon gesprek.
Ik besluit maar een taxi te nemen anders kom ik nooit op tijd thuis. Precies als ik thuis kom komen Dioni en de anderen er ook aan. Hij heeft Jai inderdaad niet mee genomen. Kaj komt naar buiten gerend.
'Zusje ik zat inderdaad fout, ik had voor Lauren moeten zorgen en in de gaten moeten houden. Ik ga jullie helpen. Ik zat zo fout,' huilt hij.
'Kaj het maakt niet uit, sorry dat ik zo boos tegen je deed. Het spijt me.' lach ik.
'Kom op we willen gaan' zucht Dioni.
Ik stap met een zucht in.
*Piep piep*
Ja met Dunya. Dunnie met mij Lauren. Dunnie ik zat zo fout, ik had nooit van mijn leven met Lex mee moeten gaan. Ik heb buiten met hem staan seksen. Ik ben zo dom geweest. Jullie moeten me helpen, Ik moet hier weg. Lauren we zijn al onderweg alles komt goed dat beloof ik je. Nee dat komt het niet, nooit hij zal me voor altijd blijven stalken Dun. Lau als jij de straat door geeft kunnen we er sneller zijn. Rozen Gracht 14. Thanks we zijn er binnen 3 minuten. Thnx Dun, en neem Jai niet mee. Heb ik ook niet gedaan. Thnx, Tot zo. Byeee.
Einde Telefoon gesprek.
heeyyy allemaal sorry voor het lange wachten. Maar hier is er weer eentje.
~Frederique~
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...