Betty P.O.V.
E marti azi e YouMeet la Arat.Sunt foarte fericita ca âi voi întâlni pe fratii Munteanu.Îi ador sunt vloggerii mei preferati...Dar si Andra Gogan este una din groupul celor mai preferati vloggeri.
E ora 12:00 si trebuie sa ma pregatesc sa plec la Arat ca sunt din Constanta.Ma imbrac in:Si la machiaj folosesc un rimel,culori deschise si un ruj roz inchis.
-Dragă,ești gata?(tata)
-Da,acuș cobor!(eu)
Am coborât si l-am vazut pe tata asteptându-mă.
Am ajuns la statia de tren si acum astept trenul sa plec la Arat.Vlad P.O.V.
Sunt acasa si inca nu mam sculat.
-Cristi,cât e ora?(eu)
-E ora 12:23.(Cristi)
-Wow.Hai mai repede ca intirziem la tren.Trenul il avem la ora 12:55.(eu)
Ne-am grabit atât de mult incit eram sa uit camera de filmat acasa.Dar am luat-o si am pornit la drum.
Am ajuns la statie intre timp astepy trenul.Betty P.O.V.
Wow nu-mi vine sa cred sunt fratii Munteanu.Cred ca si ei asteapta trenul ca sa plece la Arat.Oare daca o sa stam lânga ei?Ar fi un vis devenit realitate.O,uita ca a venit si trenul.Cristi si Vlad au urcat si ei.Îl iubesc pe Vlad.Vlad P.O.V.
Hai Ceisti sa ne asezam la locuri.Avem mult de mers.
-Hey.Uite la fata aia!Nu-i asa ca e draguta?(Cristi)
-Da...!O iubesc!(Vlad in minte lui visind la un cuplu el si ea)
-Oare cum o chema?(Cristi)
-Nustiu,sa ma duc eu?(Vlad)
-Da!Daca o iubesti atât de mult...(Cristi)Betty P.O.V.
-Hey.Cum te cheama?(Vlad)
Este chiar Vlad...Nu-mi vine sa cred...
-Hey.Ma numesc Betty!Vlad P.O.V.
Wow.Ce nume frumos are.As dori sa-i zic...Betty P.O.V.
-Ai dori....Sper ca va placut primul meu capitol din prima mea carte.Scrieti si
parerele voastre despre cartea mea.😂❤️😘😉