En yakın arkadaşım Melisa ile okulda sınıfımıza doğru ilerliyorduk. Yanımızda kahvelerimiz ve okul kitaplarımız vardı. "İnci sana söylemiştim ya hani bir kızla kavga ettim diye işte o kızı geçen gördüm ağlıyordu annesi mi ölmüş ne"
" Bize ne o kızdan Melisa ?! "
Derken omzum acıdı. Bunun sebebi bir kas yığınıydı. Karşıdan telefonu ile uğraşan yakışıklı bir bad boy omzumu çürüttü. Yakışıklı olabilirdi ama hiç nazik deildi. Bana çarpmasıyla elimdeki kahve çocuğun üstüne kitaplarım ise ilk havaya ardından kafamıza teker teker düştü. Ellerimi ağzıma götürüp bir Eyvah! Çektim.Çocuk bana sinirli sinirli bakıyordu. Fakat suçlu oydu."önüne baksana kızım " dedi bağırarak."Asıl sen önüne bak körmüsün bizi göremeyecek kadar" Sonra yerden kitaplarımı toplayıp ayağa kalktım. Melisa ile vedalaşarak sınıfıma doğru ilerledim.
Melisaile ayrılmıştık. O aşçıydı. Ben aşçılık okumuyordum hayalim olan ressamlık bölümünde öğrenim görüyordum. 3 saatlik dersten sonra yarım kalan ödevlerimi
de bitirmiş oldum.********
Eve kendimi zor attım. Bu gün söz vermiştim kendime topuklu ayakkabı giymeyeceğim diye ama yine tutamadım kendimi ve giydim pudra şekeri rengindeki tatlişlerimi.
Melisa ise mutfakta yemek yapıyordu. Bende o yemeği yapana kadar küçük bir duş aldım. Banyodan çıktığımda ise Melisa'nın pilavını ve köftelerini mideme indirdim.
Sıra odama geçip yarım kalan tuvallerimi tamamlama vaktiydi. Ben çalışırken Melisa bana atıştırmalık birşeyler ve kahve getiriyordu. Bu gün fazlasıyla kahve içmiştim. Uyku tutmadı beni ve balkona çıkıp biraz hava aldım. Sonra yorgun olduğumu fark edip kendimi yatağa attım. Yarın benim için önemli bir gündü nasıl olsa...
İlk hikayem olduğu için hatalarım olabilir. Maruz görünüz. Okuduğunuz için teşşekür ederim 😊