*De bel gaat en de school is uit*
"Eindelijk naar huis!" Denkt Tyler.Tyler is een jongen die depressief is en geen vrienden heeft op school. Uit school is hij vooral bezig met basketbal en muziek.
Wanneer Tyler thuis komt gooit hij zijn tas in een hoek. Hij zegt gedag tegen zijn ouders en hij loopt meteen door naar zijn kamer.
Hij zet de computer aan en bekijkt zijn E-mail.
Een mailtje van zijn mentor:Hallo Tyler Joseph!
Morgen komt een nieuwe leerling in de klas en omdat ik niet wil dat hij het zelfde word als al die anderen wijs ik jou aan als zijn buddy.
Jou taak is hem rond te lijden en hem weg wijs temaken op school.
Mvg. Mevrouw Klaassen."Hmmm... Nieuwe leerling en ik moet hem rondlijden?... Dit word nog een hele klus" Dacht Tyler.
Na al zijn mailtjes gelezen te hebben loopt hij naar beneden en gaat achter zijn piano zitten.
Hij begint te spelen en let helemaal niet op de tijd totdat hij op de klok kijkt. "MAM! HAD JE NIET EVEN KUNNEN ZEGGEN DAT HET AL 8UUR IS?! IK HEB NOG HUISWERK!" schreeuwt hij door het huis.
"HET IS NIET MIJN HUISWERK!" Krijgt hij als antwoord.
Tyler rent snel naar boven doet anderhalf uur over zijn huiswerk en gaat dan maar proberen te slapen.
Door de stress duurt het nog even voordat hij in slaap valt. Maar uiteindelijk slaapt hij.*TRRIIINNNNGGGGG TRRRIIINNNGGGGG TRRRINNNNGGGG*
Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vonden. Tips zijn altijd welkom!
- Twentyoneboy