Hej jeg hedder Emeli jeg er Julies ven.
Jeg ringet til Julie hun tog den ikke. Jeg prøvet også at ringe til hendes forældre men de tog den heller ikke hvad sker der tænkte jeg. Jeg skyndte mig og køre over til Julie. Imens jeg cyklet kunne jeg mærke den kolde luft det var december nu. Det er et måned siden jeg sidst så hende jeg har ringet til hendes mor og hende selv. Men hun svaret aldrig. Så nu tænkte jeg at det må være nu jeg skulle ud til hende. Jeg banket på døren men det åbnet ikke jeg sparket døren ind og råbte Julie hvor er du. Du svare aldrig på beskeder. Der var ikke nogle der svaret. Det tænkte jeg først der er nogle der har taget dem. Jeg gik ind i stuen jeg så en økse ligge ned på gulvet. Der lå en besked ved siden af øksen. "der stod" Hej Emeli det her var skæbnen for din ven. Hilsen din gamle ven? Hvem kan det mon være min gamle ven hmmmm. Det kunne være Katrine. Åååååå der står også på sedlen. Du kan måske finde din ven i live ude ved den her sø det kan du se på kortet. Jeg skyndte mig og cykle der ud. Da jeg var ankommet var der ikke nogle i skoven. Men lige pludselig så jeg en skikkelse han havde Julie over skulderen. Det lignet hun var død. "jeg spurgte" er hun i live. Måske du kunne komme her over og kigge sagde han. Jeg gik stille og roligt der over. Hun så meget død ud. Hun er død sagde jeg. Ja hun er sagde han. Du sagde jeg så hende i live. Nej jeg sagde måske kan du se hende i live. Jeg skyndte mig og løbe hen til mig cykel jeg sat mig op på den og kørte. Han løb efter mig jeg tog min mobil og imens jeg cyklet ringet jeg til politiet men de tog den ikke åååå hvor irriterende. Han hoppede op på min cykel og hev mig af jeg blev bevidstløs. Da jeg vågnet igen var jeg inde i et hus det var meget gammeldags på en måde. Jeg sad inde i et bur. Jeg kigget rundt jeg kunne se en i et hjørne åååå det var Julie. Hun sov nærmest jeg kunne ikke se om hun var død eller hvad hun var. Der kom en mand gående ud fra køkkenet. Han havet en maske på. Nej vendt der kom 2. nej nej Julie hvad har du rodet dig ud i. jeg kan huske da Julie ønsket hun skulle blive taget til fange nej nej det var dumt. Hvorfor sidder jeg her jeg vil ud. Det kommer du ikke til lille dame du kommer til og side her hele dit liv. De gik uden for jeg kunne ikke se hvad de lavet uden for. Der var nemlig gardiner for. Men jeg havde nemlig en lille kniv i lommen måske kunne jeg få mig fri af rebet og dirke låsen op. Det kunne jeg. Jeg skyndte mig og løbe over og vægge Julie men der kom ikke noget svar nej nej sagde jeg. Der var en kniv i halsen på hende. Jeg skyndte mig og løbe forbi dem de så mig heldigvis ikke jeg løb hjem og sagde mor Julie er død. Der er nogle der har dræbt hende. hvad siger du sagde moren. Julie er død de har dræbt hende.......