Yıldız Gözlü Kız

645 26 27
                                    

Merhabalar, duyuru biraz uzun olacak ancak zaman ayırıp okursanız, bu hikâyeyi yazmamın sebebini bir nebze olsun anlatabileceğimi umuyorum. Elbette arzu edenler varsa direk hikâyeye de geçebilirler.

Sanırım şuan bunu okuyan çoğu kişi Hileon taraftarı olan birinin neden Yıleon kurgusu yazdığını haklı olarak merak ediyordur. Bunu ilk olarak Hileon kurgumun son bölümlerinden birinin duyuru kısmında sizlerle paylaşmıştım.

Ben Hileon çiftini başından beri yakıştıran, hatta ilk bölümden beri destekleyenlerdenim. Bu yüzden kitaba Hileon bölümleri eklemek benim için hep bir zevk oldu. Ancak kalemimi hiç yürekten desteklemediğim bir çifti yazarken asla denemedim. Bilirsiniz, hep sevdiklerime odaklandım. Ancak ders çalışırken bile özellikle sevmediğimiz konular bizi zorladığından onlarla da ilgilenmek mecburiyetindeyiz. Bu da beni düşünmeye itti, madem yazmayı seviyorum- öyleyse her çifte bir şans vermeliydim. Yıldız ve Ali Kemal'e, Yıldız ve Leon'a, Eleni ve Ali Kemal'e, Azize ve Cevdet'e, Hilal ve Mehmet'e, Eftalya ve Tevfik'e... ve belki daha bir çoğuna. Kadronun hepsinin oyunculuğunun mükemmel olduğunu söylemeye gerek bile yok, o müthiş oyunculukları bir de kendi kalemimle denemeyi istedim. Gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla, Vatanım Sensin için Hileon fandomundan başka bir hikaye yazılmamış. Bunu ilk deneyen olmak beni çok heyecanlandırıyor.

Ayrıca, ben çoğu kişinin aksine Yıldız karakterinin saf kötülük olduğunu düşünmüyorum. Kimse saf iyi veya saf kötü olamaz. Yıldız'ın iyi kalpliliğini Hilal'e yardım ederken, vicdanını da Başhekim vurulduğunda gördük. O süslü, umursamaz görüntüsünün altındaki kardeş sevgisine hepimiz şahit olduk ve sevmediği, zerre istemediği bir adam için bile vurulduğunda acı çektiğini gördük- ki Yıldız onu vuracaklarını bilmiyordu, sadece sorguya çekeceklerini söylemişlerdi. Yıldız bencil, hatta bazı konularda aşırı bir bencilliği, ben merkezciliği olduğu aşikâr. Ancak bu onu bu kadar nefret edilecek biri yapmamalı. Özellikle son günlerde Başhekimi ölüme sürüklemesi epey gündemde, ve bu Yıldız karakterini iyice berbat biriymiş gibi göstermeye başladı. Oysa ki, bu durumda ben kesinlikle Yıldız'ı suçlamıyorum. O, istemediği bir evlilikten kaçıyordu sadece. Hangimiz olsak bu evlilikten kaçmaya çalışırdık. Belki çareyi Komutan Vassili'de araması hataydı, ancak kendi ailesi bile ona yardım etmezken başka kime gidecekti? Annesi onu tanımadığı, sevmediği bir adamla bilmediği bir yere gönderirken elinden başka ne gelirdi? Başhekimin iyi biri, vatansever biri olması onu Yıldız'la evlendirmeleri için yeterli bir sebep değil. Yıldız Leon ile bu kadar fazla ilgilenmekle hata yaptı, kabul. Hatta benim gibi bir Hileon destekleyicisinin sinirlerine dokundu. Ancak bunun çözümü ne zorla evlendirilmesiydi, ne de annesinden dayak yemesiydi.

Sizden Hileon kitabının aksine burada yorum istemeyeceğim, çünkü hakkımın olmadığını düşünüyorum. Bu diğer çiftlere yazacağım hikayeler birer bölüm olacak, ilk olarak Yıleon ile başlamak istedim. Elbette ki Hileon kurguma da devam edeceğim. Eğer yazarsanız, yorumlarınızı ve eleştirilerinizi okumak beni çok mutlu eder, umarım bana bu tür kurgular denediğim için kızmazsınız. Özellikle yazım tarzım hakkındaki düşüncelerinize muhtacım, çünkü bu tek bölümlük hikâyeleri karakterlerin başka açılarını kendimce göstermenin yanında, bu çiftlerde de kalemimin çalışıp çalışmadığını öğrenmek için yazıyorum. Çünkü böylesine farklı bakış açılarını da deneyimleyemek ana kitabım için çok daha yönlü yazma imkânı verecek bana.

Teşekkür ederim.

○●○

Yıldız

Pembe, simlerle bezeli elbiseyi askıda birkaç saniye izledikten sonra hemen askıdan aldım ve nazikçe fermuarını açtım. Hızlı olmalıydım, Eleni Madam'ın yakında döneceğini söylemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldız Gözlü Kız- Yıleon Kurgudur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin