10

9.3K 326 16
                                    

Toprak
Telefonu elime alıp Ayşe anneyi aradım.
-Toprak oğlum nerdesin ağlayarak evden çıktın.  Selinde telefonuna bakmıyor aradım ulaşamadım,  bebekler aglamaktan sesleri kısıldı.
-Ayşe anne,dedim ağlamaklı sesimle
-Noldu evladım
-Ayşe anne , Selin hastanede sende gel nolur bebekleride getir .
-Tamam evladım . Mert beni getirir.
-Ayşe anne , Selinin kullandığı araçla gelin.
-Tamam geliyoruz , Ayşe anne telefonu kapatırken bebeklerin ağlayış seslerini duydum . Berk ve Berkay o kadar bagliydilar ki hissettiler bende, ikizlerde korkuyor . Anlam veremediğim bir his var . Aklıma Duru nun doğum yaparken bekleyişim geldi . Ben ağlarken Selin göz yaslarimi silip gulumsemisti bana . Korkuyorum hemde çok.  Onuda kaybetmek istemiyorum sırtımı duvara dayadim ve yere coktum aniden , nefes alamıyorum. Hepsi benim yüzümden , hepsi! Yanıma gelen ayak sesleri duydum . Kafamı kaldırdığımda , Emiri gördüm.  Sinirli bir şekilde kalktım düştüğüm yerden ve Emirin yakasını tuttum .
-Seline senin yüzünden birşey olursa seni ÖLDÜRÜRÜM! DUYDUN MU BENİ?
-Ona birşey olursa sebebi sensin biliyorsun . Sen cekilseydin ihaleden hiç birşey olmazdı, onu sevmeseydin birsey olmazdı onu sen kendi elinle bana sundun UNUTMA!
-Duruyu elinden aldığım için bunları yapıyorsun.
-Selin , Durudan güzel olamaz , onun yerine geçemez.
Emire o sinirle yumruk attım .
-Seline nasıl yaparsın bunu nasıl?
-Duru öldü, Selinde suan ölüyor . İkisinin ölüm sebebi sensin , dedi ve gitti. Elirimle başımı tuttum .Ayşe annenin sırtımda elini  hissettim . Ayağı kalktım ve sarıldım.
-Ayşe anne , Emir zarar vermiş,  dedim ve olan biteni anlattım.  Anlattıktan sonra oturdum sabit bir noktaya bakmaya başladım. Uzaktan bakan biri benim delirdiğimi düşünebilir . Sinirle ayağı kalktım ve karşımda duran cama elimle yumruk attım.  Bağırarak "YETER! YETER! DAYANAMIYORUM SELİNE BİRŞEY OLURSA ÖLÜRÜM " derken yanıma hemşire geldi . Sakinleştirici iğne yapacaktı sanırım bana yaklaşırken,  Ayşe anneye sarıldım, "yapmasınlar istemiyorum Selinin yanında olmak istiyorum " dedim ama hemşire bana iğneyi yapmıştı bile . Selin benim bu halimi görse ağlardı değil mi? Uyandığımda iyi olmam lazım, ona birşey olmayacak hissediyorum ...
Ayşe Anne
Toprağa iğne vurduktan sonra odaya aldılar bebekler , Toprağın sesini duyduktan sonra yine ağlamaya başladılar. Mert onları kucağına aldı ve beraber Toprağı bıraktıkları odaya gittik , girmemize izin verdiler , Mert bebeklerle bekliyordu Toprağın yattığı odada bende Selinin çıkmasını bekledim . Biraz bekledikten sonra doktor çıktı .
-Selin hanımın yakını misiniz ?Dedi .
-Evet . Selin kızım nasıl?
-Başına aldığı darbeden dolayı kan kaybetmiş. Ayağında kırık var alçıya aldık. Yalnız çok kan kaybettiği için geç uyanır, bu süre zarfında kendini toplar merak etmeyin, diyip gitti doktor.
Bende Toprak evladimin yattığı odaya gittim. Bebeklere yemeklerini verdim ama yine uyumamaya başladılar. Mert e Selinin yatığı odayı öğrenmesini istedim. Oda öğrenip yanıma gelince Berkayi onun kucağına verdim , Berkide kendi kucağıma aldım. Selinin odasına girdik beraber . Odaya girdiğimiz anda bebeklerin munzur halleri uçtu gitti . Berkle Berkayı onun kollarına koyduk . Sanki çok rahatlatmış gibi Seline ellerini uzattılar ve kendi çaplarında sesler çıkarmaya başladılar.  Mertçe biz onlara bakıp gülerken Toprak kapıyı açıp odaya girdi. Bende Merte işaret ettim ve beraber çıktık odadan ...
TOPRAK
Ayşe Anne odadan çıktıktan sonra odadaki sandalyeyi Selinin yatigi yatağa yaklastirdim. Oturdum , bebekler onunla konuşuyordu.  Alıştırmıştı onları kendine . Berk Selinin sesini duymayinca ağlamaya başladı.  Berkay uyumustu bile onu aldım. Ben onu alırken Berk ağlamayı bıraktı oda uykuya dalmaya başladı.  Kucağıma alırken değişik sesler çıkardı sonra yatacağı yere koyunca sustu . Sandalyeye gidip tekrardan oturdum . Serumu kolumdan çıkarınca kanamaya başlamıştı ve hala devam ediyordu ama hiç aldırış bile etmedim. Selinin elinden tuttum ona baktım yüzü o kadar solgundu ki elleri çok soğuktu ısıtmak için nefesimi ufledim ellerine sonra öptüm ve sıkıca tuttum...

Kusura bakmayın sinirlenince bölüme odaklanamadim yazmak için bu kadar yazmıştım yayinliyim dedim çok özür dilerim 😢😢😢

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin