Bu ilk kitabım olduğu için kötü yorumlar gelsin istemiyorum . Sizin fikirleriniz saygı duyorum tabi ki ama daha ilk bölümden de kötü yorum yapmayın lütfen .
Öpüldünüz♡
Boktan bir güne daha alarımımla uyanmam ve babamın saati saatine odama beni uyandırmak için gelmesi okula gitmemi zorunlu yapıyordu .
" Kızım uyan hadi okulun ilk gününden geç kalma . "
" Tamm baba geliyorum . "
" Ben kahvaltıyı hazırlatıyorum . Acele et bir saatin var . "
Nalet olsun .
Neden okul varki ? yani ne gerek var ? Saçma soruları bırakıp yataktan kalktım ve büyük banyoma gittim. "Heyt be taş gibiyim mübarek. " biraz egomu tatmin ettikten sonra gri mini eteğimi üstüne de beyaz gömleğimi giyerek önden 2 düğmesini açık bıraktım. Okula aykırı olmayı seviyorum. Koşar adımlarla kahvaltı masasına inip babamın yanağına kocaman sulu bir öpücük kondurdum. Hızlıca kahvaltımı yapıp garajdaki siyah porchemin yanına gittim. Dikiz aynasına bakıp kırmızı rujumu sürüp arabayla yola çıktım .
~~~
Okula varmıştım sonunda .
Arabamı otoparka parkettikten sonra kapıyı acıp ilk adımımı atmamla herkes pür dikkat bana bakmaya başlamıştı . Kapıyı kitledikten sonra bana bakan herkese döndüm küçük bir gülümsemeden sonra derin bir nefes aldım .
Galiba okulda sevdiğim tek yön herkesin dikkatini çekebilmekti .Sarı düz saçlarımı savurarak erkeklere göz kırparak sınıfıma çıktım. İnstagramda fotoğraf paylaştıktan sonra kafamı telefondan kaldırıp sınıfa göz gezdirdim.Oh my Allah o da ne? Okula bomba sokmuşlar vay aq.İsmini bilmediğim sarışın çocukla göz göze geldik bana göz kırparak arkadaşlarına döndü. Gözlerimi devirerek önüme döndüm.Alışıktım böyle şeylere.Canım fazlasıyla sıkılmıştı artık . Kahve almak için kantine gitmeye karar verdim.Kapıdan çıktığımda çocukla çarpışınca düşer gibi oldum. Tamda düşeceğim derken belime sarılan kaslı kollar buna engel olmuştu . Refleks olarak ellerimi boynuna doladım . Parfümünü belli etmeden içime çekmeye çalıştım. Duygulu bakışmadan sonra ağzını aralayarak kurduğu cümle beni derin düşüncelere bırakmıştı.
"Dikkat et güzelim sen bana lazımsın."
Sırıtarak koridorda yürürken okulun yavşağı Borayla karşılaştım.
"Oo fıstık nereye böyle istersen bu gece bana gel boşum. "
Sinirle hızlı bir şekilde ona döndüm
"Siktir git Bora."
Sanırım gitmemekte ısrarlıydı.Tam seksi bacağımı kıymetlisine geçirecekken tanıdık ses suratına yumruğu indirdi. Şok icerisinde olanları izlerken sarışın bombanın dediklerine kulak kabarttım.
"Kız sana git dedi koçum hala niye burdasın?"
Bora sessiz bir küfür mırıldanırken dudağının kenarındaki kanı silerek uzaklaştı. Biraz şaşkın biraz kızgın bir şekilde çocuğa döndüm
"Ben hallediyordum bay bomba. " "
"Bomba?... sevdim seni haşin kız."
Ellerimi göğsümde bağlayıp biraz yaklaştım .
"Ne saçmalıyorsun sen?"
Yavaşça dudaklarını yalayarak gözlerime baktı .
" Koray ... adım Koray haşin kız. "
Tam arkasını dönüp gidicekken tekrar bana dömdü
"Ha bu arada Sen Bana Aitsin Güzellik. "
Beni orda şaşkın bir şekilde bırakıp asi asi yürüyerek gitti. Sen Bana Aitsin Güzellik.
Oha Oha Oha Oha ......
~~~
Tuhaf hissediyorum. Böyle hissetmem normal mi sanki mideme öküz oturmuş gibi. Aşık değilim sanırım bu kadar basit değil hislerim.Adını koyamadığım tarif edemediğim bir duygu. Salak salak sırıtarak arabamın yanına gittim. Camları indirip müzik açtım. Şansa bak aq aşk müziği. Saçma olan ise şarkıya eşlik ederken buldum kendimi.
~~
Gözlerimi kapattığımda ışıl ışıl parlayan kahverengi gözleri geliyordu gözlerimin önüne. Hoplaya zıplaya odama çıkıp telefonumla ilgilenmeye başladım.Vaktin geçtiğini nasıl anlamadım? Aşık mıyım neyim? En yakın arkadaşım Zeynep'e mesaj atacağım sırada tanımadığım bir numaradan mesaj geldi.
*Gönderen*:053********
-Selam güzellik ;)
Mesajına cevap vermeyip numarasını soru işareti koyarak rehberime kaydettim. Aah hadi ama siz de bilmediğiniz numaraların kime ait olduğunu görmek için kaydedip Whatsapp'tan bakmışsınızdır. Profiline girdiğimde şok yaşadım. Hemen yazmaya başladım.
*Gönderilen* :?
- Koray? Numaramın sende ne işi var?*Gönderen*?
-Demek kaydettin haşin kızım. Şimdi sana konum atacağım yarım saat içinde orda ol.Bekletilmeyi sevmem güzelim. ;)Telefonu yatağa atıp mini bir elbise giydim Çilekli dudak nemlendiricimi de sürüp çıktım. Uzak bir yer değildi iki sokak ötedeki çocuk parkında buluşmak istiyordu.
Arkası dönük bir şekilde oturan Koray'ın yanına oturdum. Aniden bana dönünce şaşırmadım değil doğrusu. Ellerimi tutarak konuşmaya başladı.
"Bak ben ciddi konuşmalar yapamam beni kesmeden dinle olur mu?"
Devam etmesi için hafifçe başımı salladım.
"Nasıl oldu bilmiyorum ama ben sana tutuldum be Derin. Bir bakışın kalbimi yaktı güzelim.Ben öyle romantik bi adam da değilim. Erkek adam romantik olmaz zaten karşındakinin alnından öpüp -sen benimsin - deyince olay biter Derin. "
Usulca yaklaşıp alnıma öpücük kondurdu. Fısıldayarak "Sen Benimsin Hatun" dedi.Çok bekletmeden dudaklarına yapıştım. Bu anı kimsenin bozucağını sanmam .
Vote ve görüşlerinizi yorumlamayı unutmayın lütfen :) ❤