11. Večerní sezení

104 6 3
                                    

Nachystaly jsme a uklidili altánek. Před šestou jsme se sešli všichni v altánku. Přinesla jsem hru, Péťo. Jo? Tak jo tak nám vysvetli pravidla. Tak jo každý dostane čelenku a kartičku s nějakým obrázkem a vy nesmíte vědět co máte. Každý se bude střídat a ptát se třema otázkama. Kdo jako první uhodne co je tak dostává žetonek a kdo jich bude mít nejvíc tak vyhrál! Tak jo Péťa si vzala žárovku a s holkama jsme si říkali že se konečně Péťe rozsvítilo! Já jsem měla hada a celou dobu jsem si myslela že mám lano. Všichni jsme se smáli a skutečně tři hodiny jsme hráli. Je to zvíře? Zeptala se Péťa. Ne není to zvíře. Je to věc? Jo je. Používám ji? No jo, používáš. Hele teď já! Řekla Kačka. Když jsme se dopracovali ke konci......
........................................ hurá! Vyhrála jsem! No Zuzko to by jsme do tebe neřekli že by jsi vyhrála! Jen okousek a byla bych první! Řekla Péťa. No jo ale co dáme za úkol tomu kdo prohrál??? Aby Markét skočila do toho špinavého hnusného rybníčka. Nééé to ne. Něco míň drastickýho. Tak třeba, že by jsme Markét zavázali oči a daly jí něco do pusy třeba: sůl, ocet atd... Ozvala se Áďa. Tak jo! To je dobrý Aďo! Pochválila Péťa Aďu. Tak Markét zavážeme ti oči. No bezva úplně se těším! No jo no Markét. To by jsi nesměla prohrát. Potichu jsme zašeptali. Co jí dáme? Tak třeba vodu se solí? Jo tak jo to je dobrý Kájo! Namíchali jsme Markét teda vodu se solí. Markét zvedla skleničku chtěla se napít jako kdyby sebevědomě tam měla šťávu nebo cokoliv, jenže nestačila ani polknout a vyflusla to na Káju. Fůůůj..... no Markét! Promiň ale je to hrozně slaný! No tak já se jdu převlíknout. Jo jo tady máš klíče od bytu. Zatím vymyslíme něco jiného co Markét dáme. Já nevím třeba???? Citron??? Tak jo! Přines te lžičku. Jo už běžím. Péťa nakapala plnou lžičku citronu. No Markét otevři pusu! No fůůůj to je kyselý!!! Dej te mi vodu! Akorát jsi Kájo přišla o Markéty face protože jsme jí daly citron!! Ouuu hustý! No už necháme Markét na pokoji a vy půjdete do postele! Tak jo! Tak jdeme. Došli jsme na horu do bytu Kačky ve kterým jsme spali. Já se jdu osprchovat. Jo hned půjdu po tobě Markét a já po tobě Zuzko. Hned co jsme se vysprchovali.....
......................................tak už si zalezem do peřin. Jo zalezem. Kecali jsme asi až do dvou ráno!

Děkuji za přečtení a omlouvám se za pravopis! A doufám že se vám kapitola líbila.
#Vaše Zuzka

1. Pád Z Koně Kde žijí příběhy. Začni objevovat