Jimmy ging uit me en deed zijn broek omhoog tijden het broek omhoog doen pakte hij zijn pistool en pakte mij bij mijn haren. Ik begon zachtjes te snikken want hij en ik weten allebei dat hij mij zou schieten als dat nodig was. Hij liet mijn haren los en pakte zijn pistool beter vast.
Ik hoorde een schot af gaan en kneep mijn ogen dicht. Na een aantal seconden voelde ik niks geen pijn, geen bloed. Ik deed mijn ogen open keek op de grond en daar lag hij met zijn ogen open die leeg waren. Ik keek naar zijn borstkas en zag daar allemaal bloed uitkomen. Mijn handen gingen naar mijn mond en begon nog harder te snikken.
"Prinses ik leg nu een deken op u neer" zei een agent ik hem aan in zijn ijs blauwen ogen en verstijfde toen ik zijn handen door de deken voelde. "Het is goed ik doe u niks. Als u met ons mee wilt lopen." Zei de agent die me een duwtje in me rug gaf richting de deur. Er stonden meteen een aantal agenten om me heen om me naar buiten te brengen. Ik liep door de deur naar buiten waar een grote zwarte SUV me stond op te wachten. Ik ging in de auto zitten. "Waar gaan we naartoe?" Vroeg ik de agent.
"Naar het politiebureau u kunt aangiften doen en de daders aanwijzen" zei de agent ik knikte. Na een paar minuten gereden te hebben reden we een gebouw in. Mijn deur ging open en ik deed mijn deken nog dichter tegen mij aan. Er kwam een knap verzorgt iemand naar me toe van ongeveer 30 jaar.
"Hallo prinses Rosalinda ik ben agent Verhoeven ik neem u over het is fijn om u terug te hebben. Ik heb ook iemand die je graag wilt zien denk ik" zei hij ik knikte alleen maar en liep achter hem aan door gangen en deuren. "Kan ik me ergens omkleden?" Vroeg ik aan hem toen hij me aankeek keek hij me raar aan omdat je niks kon zien door de deken. Ik deed de deken een beetje open. Hij vormde een o met zijn mond. Hij liep door en deed de deur open van een kamer ik liep naar binnen. "Ik zal een vrouwelijke collega erbij roepen" zei hij ik knikte en wachtte in de kamer.
De deur ging open en ik zag een vrouw binnen komen zonder zich voor te stellen ze legde gehaast de kleren neer op een tafeltje en liep snel weg. Ik kleedde me om in een zwarte broek en een hemdje dat ik gekregen heb ik vouwde de deken op en liep naar buiten gaf de deken aan agent Verhoeven. Hij knikte en liep door. De trap op een gang door en de derde deur rechts. Hij deed de deur voor me open ik liep erdoor heen en zag een ruimte met tylor daar staan een groot raam met de mensen uit het bordeel.
Tylor draaide zich om ik schrok van hoe hij eruit zag. Hij had wallen een baard en zijn haar niet netjes zoals altijd. "Rosa!" Zei hij en liep snel naar me toe. Hij knuffelde me en ik knuffelde terug met nog een moeilijk gevoel. "Ik heb je zo gemist, ik dacht dat ik je kwijt was" zei hij ik schudde mijn hoofd, hij pakte met zijn handen mijn hoofd ik schoot naar achter nog steeds bang voor een straf. "Tylor ik kan het niet nog niet" zei ik met een gebroken stem. Ik keek hem aan en zag hem breken door wat ik zei.
"Het is oke ik kan wachten" zei hij.
"Prinses als uw even naar deze mensen wilt kijken en aanwijzen wie vrij gelaten mogen worden aanwijst kunt u gaan ik regel uw aangifte wel" zei de agent. Na een half uur konden we gaan we reden naar het vliegveld en vlogen meteen terug naar het paleis"Wat is er gebeurd" vroeg hij in het vliegtuig. "Ik zat in een bordeel ik werd verkracht door jimmy en als ik niet deed wat hij zei werd ik gestraft" zei ik snel net zoals je een pleister af moet trekken. "Hoe werd je gestraft?" Vroeg hij door. Aan de tijd terug denken begon ik te huilen.
"Ik werd in elkaar geslagen en mijn hoofd werd onderwater gedaan tot dat ik bijna doodging en weer opnieuw" zei ik en begon nu hevig te huilen. Hij kwam naar mijn stoel toe tilde mij op en ging zitten met mij op zijn schoot hij knuffelde me en suste me in slaap.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Even snel een hoofdstukje gemaakt waarschijnlijk met veel typfouten ik lette niet zo goed op haha hoop dat het een leuk hoofdstuk was. Voor degene die het wil weten mijn voor examens gingen wel goed helaas voor Nederlands een 4.4 maar ik mag hem gelukkig herkansen.
JE LEEST
i'm a Queen (Voltooid)
Ficção Adolescentedit is het tweede deel van i'm a princes ik raad aan om eerst dat boek te lezen en daarna deze. Rosalinda Bolicia novia primavera Petrova is kroonprinses van Spanje getrouwd met leon alonso vernando espinoza en zwanger van hem. Rosa moet op haar een...