"Kanka hadi ne olur bana da çizsen o projeyi." Diye çığırıyordu Umut.
"Canım yavru kuşum çizmesine çizerim de kendimkini bir çizik bile atmadım ve çok yorgunum." Dedim.
"Ama Ahu yar.." sözünü keserek "Ses gelmiyor alo alo" dedim ve kırmızı tuşa 440 kere bastım sanki bir kerede kapanmıcak gibi.Tabi ki yapıcaktım projeleri fakat uğraşmam gerek bir aile problemim vardı.
Dedemle Ananem kavga etmişler. Annem de beni görevlendir di git bakalım derdi neymiş bunların diye.Başka şansım yoktu mecbur gidicektim.Evden çıkmaya hazırdım.Araba anahtarımı aldım ve garaja indim. Arabanın sürücü koltuğuna oturdum. Yavaş yavaş ilerledim önce sonra otoban gibi ama otoban olmayan bir yola geldim hızımı artırdım.
Arkadan bir gerizekalı kendi çapında eğleniyor diğer arabalara makas atıyordu. Salak yan tarafa geldi yalnız araba süper ötesi bir şeydi.
Ben daha yeni ehliyet almış olabilirim ama önceden bildiğim için sıkıntı etmedim. Ama gerizakalının eğlencesi yüzünden bana da makas atayım derken makas gibi çizdi kırdı arabayı tam önümde durdu bende stop edince arabamın önü onun mütüş arabasına kelimenin tam anlamıyla girdi.
Allahım inşallah ölmez sürücü. Diye diye şok geçiriyordum herhalde. Korkudan diğer kişiye bakmaya gidemedim.
Biraz kendime gelip arabamdan indim. Bir insan evladı iner bakar ölü mölü varmı yok bu insanlarda.
Arabamın önü maf olmuş. Diğer arabaye bakıyordum ki o daha da beter. Acaba içindeki nasıldır. Çok korkuyorum.
Usulca ilerledim. Arabanın camı siyah olduğundan içerisi gözükmüyordu.Kapıyı biraz zorladım sıkışmıştı diğer kapıya gittim zorlarcağımı düşünerek çektim ve direk açılınca yere kapaklandım.
Hemen ayağımın üstüne kalktım popom acıdı. İçerioe bir adam kafasını direksiyona koyulu şekilde yatıyordu.
Kendi kendimi "Allahım nolursun yaşasın bir sorun çıkmasın." Diyordum."Beyfendi iyimisiniz" adam kafası direksiyonda sen iyimisin diyorsun. Elimi adamın kafasına götürdüm kafasını kaldırdım. Aman Allahım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönme Dolap
Подростковая литератураBu işin içinden de çıkamıyorum yetti artık. Hep bir düşüş hep bir doesnt hep bir don't.Hani hayat dönme dolaptı. Neyse elbet bizde yukarı çıkıcağız. Ama tekrar çakılmak üzere..