Elzúgtak mellettem. Tárgyak és testek,melyek súroltak arcom.
Párat felismertem. A dementorok hideg kezét, a lidércek sűrű fájdalommal teli lelkét.
Valahova tartok. De hova? Nagyon,nagyon sötét van és én nagyon nagyon félek.
És megint zuhanok. Miért mindig én esek le helyekről helyekre?
Bizonyára bokorba eshettem mert levelek súrlódását hallottam mindenhonnan. Mi ez az egész?
Az orromig sem látok el. Megpróbáltam felkelni és elindulni de valami lenyomott.
Mégis hol a pokolban vagyok?
Aztán hirtelen kicsi fény kezd el nőni nődögélni. És körbefon. Egyre melegebb és egyre fényesebb.
Dehiszen a kis kunyhóban vagyok amit megfigyelés miatt építettem! De valami nagyon,nagyon megváltozott,csak tudná-...
Démonok és azoknak is a legalja mely nincsen a védelem alatt. A Pecsétnélküliek! Rengeteg,özönlenek. Lidércek,vérfarkasok,vámpírok. Ghoulok,boszorkányok, a legrosszabb fajta. Itt vagyok a természetfeletti pöcegödörben!
- Uhm hol vagyunk Karol? - ez Piwe,hát ő is átkerült a másik oldalra? Ah, kegyes a sors.
- Piwe, Piwe merre vagy? Piwe! - dehiszen megsérült. Méghozzá súlyosan! Az alhasán át borzasztóan vérzik. Démonbájt kell hasznalnom.
Viszont óvatosnak kell lennem mert egy rossz mozdulat,és ledöntöm a védelmünket. Ezzel magunkra vonva a figyelmet megpecsételném a sorsunkat.
Óvatosaaaan..
- Beelzebub, Astaroth, segítségeteket kérem. Apasszátok el most a vérem Sátán atyánk nevében!
Sikerült! Hihetetlen de sikerült! A démonbáj szépen lassacskán elállította a vérzést, a seb elkezdett gyógyulni.
- Piwe,mondd jól vagy? - rámemelte azokat a csodálatos kék szemeit, én pedig majdnem hogy elolvadtam. Najó, embereld meg magad Karol,nem bízhatja el magát. Végülis csak egy kanos pasi.
- Mondjuk mintha érdekelne. Azért próbálj meg ezentúl vigyázni magadra. Nem loholhatok mindig a nyakadban, hogy megvédjelek. Erősödj meg! - a srác csak elmosolyodott és felült mellém törökülésbe.
- Nézd,mennyi söpredék! Alattomos egy gyűlés ez de ezek szerint sikerült bejutnunk. De azt mondd meg hogy honnan van védelmünk mikor még el se hoztad a ginzenget? Ez egyszerűen nem fér a fejembe. És hogy kerültünk át ide? - ezekre a kérdésekre nincs válasz és annyira tudni akarom..
- Én csak annyit láttam,hogy mielőtt átkerültem volna énis, hatalmas törést láttam időn és téren kívül. Mintha egy lyuk két külön ponton lett volna egyszerre. Tiszta paradoxon. És ez a valami szipkázott át minket ide. - hmm. Ezt csak az oszlopos démonok képesek létrehozni Ez egy időkapu. Egy szobába lehet rajta átjutni,melyet természetfeletti falak védenek. Téren és időn kívüli szobába kerültünk. De ki volt képes mindezt létrehozni? És ki véd minket?