ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ 12η ΙΣΤΟΡΙΑ!
*Είχα ήδη 9 μισοτελειωμένες ιστορίες στο πρόχειρο και πλέον έγιναν 10! Ι AM PROOD*
•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<《Έτοιμη》αναφώνησε χαμογελαστά, μόλις τελείωσε.
Βασικά, έμειναν μόνο τα σημάδια που είχε αφήσει η μαλακία του στο στήθος και στην περιοχή των γενιτικών οργάνων.
《Ευχαριστώ》μουρμούρισα, προσπαθώντας ακόμα να αγνοήσω τον πόνο.
《Πώς ήρθες μέχρι εδώ;》ρώτησε.
Έκανα μία προσπάθησα να ανασηκωθώ, αλλά δεν τα κατάφερα.
《Μπορείς να με φέρεις τα ρούχα μου》ζήτησα
《Περίμενε》
Σηκώθηκε από δίπλα μου και άνοιξε την ντουλάπα του. Έβγαλε κάτι από μέσα και γύρισε. Πέταξε στο κρεβάτι μια μαύρη μπλούζα και μια μαύρη φόρμα.
《Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω》τον ειρωνεύτηκα.
《Θες να σου πω πως θα έβρισκαν εσένα όσοι σε είδαν έξω με μία λεπτή μπλουζίτσα, η οποία είχε γεμίσει αίματα;》μου θύμισε και γέλασα.
《Δεν χρειάζεται, ξέρω. Με είδε με ηλίθια και απομάκρυνε τα παιδιά της》
《Και θα άκουσε τα πάντα》μονολόγησε συμπληρώνοντας με.
《Σωστά. Όχι που θα την άφηνα εγώ να με κοιτάει έτσι και να λέει μαλακές εις βάρους μου, χωρίς να κάνω τίποτα. Είχε, παραδόξως, κάτι καλά παιδάκια...》
《Θες να γίνεις μάνα τώρα;》με ρώτησε σοκαρισμένος.
《Φάε τη γλώσσα σου, παιδί μου》είπα με απέχθεια κι ξεφύσηξε.
Ήρθε κοντλα, έκατσε πάλι στο βολικό στρώμα και με βοήθησε να ανακαθίσω.
《Θα σε πήγαινα στο νοσοκομείο, αλλά δεν είναι βαθύ, δε χρειάζεται. Ίσα-ίσα που μπορεί να σου το κάνουν χειρότερα εκεί.》
Του ένεψα θετικά, ρωτώντας τον εαυτό μου το λόγο που το είπε αυτό.
《Μπορεί να μην είναι Ελλάδα εδώ, αλλά η κατάστασή δεν είναι πολύ καλύτερη.》μου εξήγησε.
《Λίγα είναι τα καλά. Πολύ λίγα》《Διαβάζεις τη σκέψη μου;》αναφώνησα γελώντας.
《Όχι, αλλά διαβάζω τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου》απάντησε αφήνοντας με άφωνη.
YOU ARE READING
Only With Him
Romantizm-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...