6

4.2K 143 7
                                    

*Pling*

Verschrikt word ik wakker. Ik kijk even rond en zie dat Ellie al slaapt. Ik neem mijn telefoon en zie dat ik een nieuw berichtje heb.

Graag gedaan babe!

Hazza xxx

Ik rol met mijn ogen. Playeralarm! "Wat doe je Juul?" vraagt Ellie met haar ogen halfopen. "Niets," antwoord ik. "Tuurlijk, geef je telefoon eens," zegt ze nu klaarwakker. Ik geef haar mijn telefoon door en ga weer liggen. "Vind Harry je leuk?" vraagt Ellie verbaasd.

"Harry vind zo ongeveer elk meisje leuk denk ik," antwoord ik met mijn ogen dicht. "Ooooh," mompelt Ellie. "En vind jij hem leuk?" vraagt ze. "Jij geeft ook niet snel op he?" vraag ik. Ellie lacht even. "Nee, ik vind hem niet leuk," antwoord ik dan. "Jammer," mompelt Ellie terug.

"Gaan we nog wat slapen Ellie. Ik ben echt moe," vraag ik. "Oke slaapwel Juul," fluistert ze. "Trusten Ellie," mompel ik. Al snel val ik in een diepe slaap.

"Juul, Juul, wordt wakker," fluistert Ellie. Langzaam open ik mijn ogen. "Ook een goeiemorgen El," mompel ik. "Goeiemorgen!" roept Ellie blij. "El, wees alsjeblieft wat stiller, het is ochtend," mompel ik. "Ik wil iets doen, je blijft hier nog maar 3 dagen! Die ga je toch niet in je bed doorbrengen?" vraagt ze nu wat stiller. "Oke, daar heb je gelijk, we zullen iets leuks doen," zeg ik. We stappen uit bed en maken ons klaar.

Ellie en ik hebben allebei een kleedje aan en doen onze bikini's eronder aan.

"Wat vind je ervan om te gaan shoppen?" vraag ik. "Super! Dat doen we!" roept ze blij. We gaan de trap af en ontbijten snel. "Mama, we willen graag gaan shoppen. Wil jij misschien mee om ons te brengen?" vraagt Ellie. "Tuurlijk, ik zet de auto alvast buiten," antwoordt ze.

We ruimen snel de tafel af en stappen in de auto. "Naar welke winkel gaan we eerst?" vraagt mijn tante. Ellie kijkt me aan en ik knik. "Hollister!" roepen we tegelijk. We barsten in lachen uit. "Dat is duidelijk," grinnikt mijn tante. Na een kwartiertje stappen we uit en lopen de winkel in.

"Dit kleedje is mooi! Ooh en dit topje en dat shortje en!" roept Ellie enthousiast. "Rustig El, zoek je maatje en ga het alvast passen," zeg ik rustig. "Doe ik," antwoordt Ellie. Ik loop ondertussen eens rond. Na anderhalf uur staan we met zijn drieën weer buiten. Ellie en ik hebben in elke hand een zak.

"Wat heb jij allemaal mee?" vraag Ellie nieuwsgierig. "Een lichtblauw shortje en ook een jeansshortje, een zwart topje, een groene T- shirt, een wit rokje en een donkerblauw en ook nog een wit kleedje met rode en groene bloemetjes op," antwoord ik. Ellie knikt goedkeurend. "Ik heb 2 rokjes, 2 kleedjes, een topje, 3 shortjes, 2 T-shirts, een jeansbroek en ook nog een licht vestje gekocht," zegt ze blij. "Wow! Jij hebt ook veel mee," lach ik. "Ik hou dan ook van Hollister!" roept Ellie.

______________________________

Omdat jullie zo lang moesten wachten, heb ik iets extra's gedaan.

Ik heb er een foto bijgestoken waarop Julie staat :)

Misschien steek ik bij het volgend hoofdstuk een foto van Julie's broer ;)

Comment?

Vote?

Xxx

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu