Eerste schooldag

51 8 1
                                    

Gossip Girl
Goedemorgen New Yorkers, ik hoop dat jullie goed hebben geslapen. Want ik heb weer wat roddels voor jullie. Ik heb gehoord dat Anouk van der Woodsen weer terug in de stad is. Nadat ze vorig jaar opeens verdween, de reden weet nog steeds niemand. Ik ben benieuwd wat Melanie Waldorf, haar beste vriendin of ex BFF, hier van vind. Hoe zouden Jake Archibald en zijn beste vriend Luca Bass de zomer hebben gehad. Jake Archibald is met zijn familie op een cruise geweest, hij heeft geen vakantie vriendinnetje want dan zou hij vreemd gaan op Melanie Waldorf. Luca Bass heeft tot in tegenstelling van zijn beste vriend wel een hele boel "vriendinnetjes" gehad voor de nacht. Melanie Waldorf is samen met haar moeder naar Frankrijk geweest want daar woont haar vader. Haar moeder en vader zijn gescheiden omdat haar vader uit de kast kwam. Daarom woont hij nu in Frankrijk. Anouk van der Woodsen weet ik niet zo veel van, alleen dat ze terug uit een internaat kwam na een jaar zich daar verschuilen. Hierboven zie je een foto van Anouk wanneer ze net terug komt van het trein station.

Anouk van der Woodsen
Ik ben net terug uit het internaat, vandaag is de eerste schooldag van het laatste jaar op high school. Ik behoorlijk zenuwachtig hoe Melanie gaat reageren, ik ben namelijk vorig jaar zonder iets te zeggen weg gegaan. De reden weet niemand, Melanie niet, mijn moeder niet en Jake niet. Jake is trouwens mijn oudste en beste vriend. Het is nog voor school en mijn moeder en ik eten dan altijd bij Anouk en haar moeder. Ik heb gezien op Gossip Girl dat ze een bericht heeft gestuurd dat ik terug ben.

Melanie Waldorf
Vandaag is de eerste dag voor school, ik moet vroeg op want mijn moeder, Anouks moeder, Anouk en ik hebben altijd op de eerste dag van school. Voor school een ontbijt, normaal is dat altijd super gezellig. Ik ben benieuwd wat Anouk te zeggen heeft en waarom ze weg ging zonder iets tegen iemand te zeggen.

Gossip Girl
Hey New Yorkers, een andere leuke roddel over onze Queen Bee Melanie en Anouk. Ze zijn net als elk ander jaar op de brunch voor school. De beste vriendinnen zijn ze niet, dat kun je wel zien. Mijn bronnen en ik hebben vooral veel geklets gezien en gehoord. Anouk probeert uit te leggen waarom ze weg ging. "Melanie, luister dan. Als je het zo graag wil weten waarom luister je dan niet." "Misschien wil ik het wel niet weten Anouk. Misschien weet ik het al. Ik wil maar op een paar vragen antwoordt. Waarom ging je weg? Waarom ging je weg zonder iets tegen iemand te zeggen? En wat is er zo erg dat je mij niet kunt vertellen?"
Je kunt wel zeggen dat hun vriendschap nu op het spel staat. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. XOXO Gossip Girl.

Anouk van der Woodsen "Fijn, Gossip Girl heeft van ons een foto gepost

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anouk van der Woodsen
"Fijn, Gossip Girl heeft van ons een foto gepost." zucht Melanie. "Ik heb echt geen zin meer problemen" zeg ik. "Wat voor problemen, Anouk. Je weet dat je altijd alles tegen mij kan vertellen, zelfs als we ruzie hebben." Dat stelt me wel gerust, maar niemand kan mijn geheim ooit te weten komen. Zelfs Melanie niet. Na de brunch gaan we naar school, na school maken we huiswerk. Dan is het avond, ik trek snel mijn jurk aan doe mijn haar goed en ga naar het schoolbal. We hebben aan het begin en einde van het schooljaar een schoolbal. Ik heb geen date voor het bal, die vind ik meestal daar wel.



Melanie Waldorf
Ik laat mijn jurk ophalen door Jenny mijn hulpje terwijl ik mijn huiswerk maak. "Eindelijk dat duurde wel TWINTIG minuten." schreeuwde ik. Maar ja, ik trek mijn jurk aan en laat Jenny mijn haar doen. Mijn date is net als altijd Jake Archibald. Na dat ik klaar ben komt Jake en gaan we met de limo naar het schoolbal. Als we bezig zijn krijgt iedereen een Gossip Girl bericht.

Gossip Girl
Gossip Girl hier, het is het begin van het schooljaar dat betekent: het schoolbal.
Ik heb een paar weetjes voor jullie: Melanie Waldorf is weer met Jake Archibald, geen verassing. En Anouk is wel alleen maar het wel een jongen gevonden waarmee ze nog niet gezoend heeft. Bruce Humphrey ook wel bekend als Lonely boy. Het is al halverwege en Anouk en Bruce hebben nog niet gezoend. Een wonder. Hieronder een paar foto's van Melanie met Jake en Bruce met Anouk.

 Hieronder een paar foto's van Melanie met Jake en Bruce met Anouk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

XOXO Gossip Girl

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

XOXO Gossip Girl

Gossip GirlWhere stories live. Discover now