Cap.15 - Despartirea

5 1 0
                                    

-Ea este ... o verisoara de a mea dar mult mai indepartata. A venit aici pentru ca am chemat-o ca sa-i spun despre ce sa mai intamplat cat timp a lipsit.
-Atunci de ce ai reactionat asa?
-Deoarece nu suport ca la lucru sa vina femeile si fetele imbracate ca ea. Bineinteles inafara de tine. Pe tine chiar te rog
-Na-i sa vezi asta de la mine
-Stiu, dar a meritat sa incerc. Si cand am vazuto asa pur si simplu mi sa declansat un nerv. Si asa se face ca...
-Dar atunci de ce a spus ca sti unde sa o gasesti?Nuti dai seama ca nu se potrivesc cele spuse de tine?!
-Lasa-ma sati arat
-Nu stiu ce sa zic.....
-Te rog...
-Cred ca ne-am cam pripit ...
-Nu , nu spune asta. Doar mai dam o sansa. Te rog. Prima sansa
- Nu stiu...ce sa zic
-Promit ca nu o sa te dezamagesc
-Pai....cred ca pot sati mai dau o sansa.
Pe urma ma saruta. N-am crezut ca o sa il vad miloginduse la mine ca sa-i mai dau o sansa. Dar parca relatia noastra nu duce nicaieri. Nu stiu de ce dar nu vad nici un viitor , impreuna. Sper sa ma insel. Adica eu chiar tin la el.
*****
Tocmai am ajuns acasa , sunt franta. Ma adus Antonio ,dupa toate instistentele , m-am lasat batuta. Tocmai la intrare dau de o Ally cam nervoasa sau mi se pare
-Ce-i cu tine la ora asta?(ma intreaba cu o fata care era pe pu ctul de a incepe sa rada)
-A trebuit sa stau mai mult la servici
-Serios?
-Da, scuze stiu ca n-am mai petrecut demult timp imreuna dar promit ca ma revansez.
-Da, daca tot vorbim despre asta am vorbit cu restul si am planuit ca astazi ne vom intalni intr-un club foarte sofisticat. Ii ziua de nastere a lui Anabel.
-De ce imi spui numai acum?Nu i-am luat nimic(si incep sa ma invart agitata prin casa)
-Am uitat...mi-a adus aminte Andy acum cateva minute.
-Si ce ii luam cadou?
-Nu stiu ii dam bani?
-Da...si ii spunem ca cadoul il va primi pe maine?
-Da
-Atunci asa ramane
***
Tocmai ce am ajuns in club. Ii asa de ...de wow! Iar Anabel arata uimitor.
-La multi ani!!!(spunem eu si Ally in cor)
-Mersi fetelor!Am crezut ca nu o sa veniti!
-Cum sa nu venim?
-Asa mam gandit si eu
Di incepem sa radem si ii inmanam bani. Pe urma ne indreptam spre o masa. Da , a inchiriat o parte din club. Dupa o ora de stat in acest loc. Cred ca am asurzit, nu de alta dar ii o muzica data cred ca la maxim si un miros de bautura si tigara. De ti se lasa rau. Asa ca ma duc pana la baie, simt cum ma simt din ce in ce mai rau. Am nevoie de o gura de aer. Cand ajung in baie nu imi vine sa cred ce vad ochilor!Antonio era sarutat de o roscata!Si nu facea nimic, nici un gest!
-Ma scuzati de intrerupere!!!!(dpun pe un ton glaciar)
Se pare ca nu ma auzit. Era prea ocupat cu tarfa aia. Pentru asta no sa-l iert. Daca ii ceva ce urasc cel mai mult pe lumea asta ii minciuna di tradarea. Nu pot sa le inteleg!Doar daca sunt pentru o cauza nobila. Ceea ce nu se potriveste si in cazul de fata. Plec din baie cu nervi la pamant mai cam dau lacrimile. Dar nu pot so las pe Ally sa vada ca plang sigur iar zice ceva de bine lui Antonio!
-Ally eu plec
-De ce ?
-Nu ma simt bine si sunt cam obosita. Ne vedem acasa
-Nu vrei sa te conduc?
-Nu , ma descurc
-Bine  dar acasa cand ajung o sa-mi spui ce ai
-bine
Cand ma indrept spre iesire dau peste Andy.
-Ce faci aici?(intreaba el)
-Nu ma simt bine si vreau sa plec acasa
-Te conduc?
-Nu iau un taxi
-Insist , nu te pot lasa sa pleci in starea in care esti. Ce ai patit? Sau cine ce ti-a facut?
-Nu am nimic sunt bine. Acum o sa plec . Pa
-Ba nu. O sa te conduc eu
-Nu-i nevoie.
-Cum sa nu. Doar pentru ce sunt.....prieteni?
-Bine.
***
Cand ajung acasa sunt la propriu franta. Andy nu ma lasat pana ce nu i-am spus ce sa intamplat. Ba mai mult mi-a spus ca sa reimprietenit cu Antonio. Si ca sunt cei mai buni prieteni. Si ca fata aia ar trebui sa fie vreo fufa care se tine scai dupa el. Di ca nu crede ca a fost constient cand o saruta pe fata  aia.
***
Tocmai m-am trezit cu o durere insuportabila de cap. Toata noaptea apropape n-am dormit. Mai mult mi-am plans de mila. Dar am luat o decizie. O sa plec. O sa plec din acest oras altundeva. Si nu o sa spun la nimeni nimic!Doar poate ca plec. Mai mult nimic. Am nevoie de timp ca sa-mi pun ordine in ganduri. Sa ma lamuresc cu privire la unele lucruri care sau petrecut in zilele astea. Am noroc ca tocmai de azi imi incepe concediul. Asa no sa lipsesc.
-Meata!!(ma intampina Ally extrem de fericita)
-Meata si tie. Ce ii cu atata veselie?
-Pai....tocmai am facut cunostiinta cu un tip super aratos. Care ma invitat azi la intalnire!!!
-Wow!Bravo. Dar ai grija de tine.
-Cum sa nu. Dar ce-i cu tine? Areti asa de....de rau
-N-am avut o noapte prea buna
-Aha
-Si la cate ai intalnirea?
-Peste doua ore!
-Aha atunci succes
-Mersi. Tu tocmai ai intrat in concediu?
-Da.
-Asa o sa avem mai mult timp de petrecut impreuna!
-....da
-Ii ceva?
-Nu
Nu puteam sa-i spun ca nu o sa ma mai vada cand vine. Ias fi stricat toata ziua. Asa ii mai bine. O sa-i las un bilet. Ma doare inima sa fac asta dar este pentru binele meu.
****
Tocmai ce a plecat Ally la intalnire. Eu mi-am terminat de facut bagajele. Acum imi iau la revedere de la casa in care am avut atatea bucurii. Si ii scriu un mesaj lui Ally: Sper sa nu ma urasti, pentru faptul ca am plecat. Dar pur si simplu nu mai pot sa traiesc in acelasi oras cu el. Iti promit ca te voi suna cat de curand si ca o sa-ti explic totul. Nu te panica sunt in siguranta. Te pup.
Dupa ce termin de scris , car toate bagajele in masina si pornesc spre Verona. Un oras destul de departe de acest oras. Unde o sa iau viata din plin. Telefonul a sunat non-stop. Si bineinteles apelurile erau de la:Anabel, Andy, .....Ally(o groaza , peste zece) si Antonio( care suna incontinuu). Tocmai mi-am inchis telefonul ca sa nu mai aud apelurile si mesajele.
Perspectiva lui Antonio:
Numi aduc aminte prea bine ce sa intamplat ieri. Doar faptul ca m-am reimprietenit cu Andy. Si ca am iesit in club, de acolo o fata se tot dadea pe langa mine. Mai tin minte ca am baut ceva bere parca si pe urma am inceput sa ametesc pe urma nu mai tin minte absolut nimic. Cand ma trezesc , am o durere groaznica de cap. Si vad ca sunt acasa la ....nu stiu cine.... cand sa ma ridic il vad pe Andy cu o fata care exprima mila dar si fericire si regret. Oare ce-o patit?
-Meata(spun in timp ce imi pun o mana la cap). Cumde sunt la tine acasa?
-Meata si tie. Ieri te-am adus la mi e acasa , erai beat dea binelea.
- Am facut ceva rau? Nu mai tin minte nimic
-Sa zicem ca da. Te-ai sarutat in baie cu tarfa aia care iti dadea tarcoale si fix in momentul ala te-a vazut Charly. Si a fost dezamagita, nervoasa . Si acum am aflat de la Ally colega ei de apartament. Viitoarea mea sora vitrega ca ia lasat un mesaj in care ii scria ca a plecat departe. Si ca o va suna cand va putea si o sa-i explice situatia.
-Ce?!!!(sar ca ars din pat). Spunemi ca ii o gluma!!
-As vrea sa fie. Dar... a plecat si nimeni nu stie unde.
-Nu se poate!!!Trebuie sa-i spun !Am fost beat din cauza aia!
-Da dar ea nu stie ca tu erai beat. Mi-a povestit toata scena si crede-ma dupa cum o cunosc pe Charly nu o sa te ierte usor. Ea uraste minciuna si faptul de a fi inselata. Deci frate, ai puso lata
-Nu se poate!!
Si ma arunc pe telefon. Incep sa o sun. Suna dar nu raspunde nimeni... sun cred ca de mai mult de zece ori. Dar la un moment dat isi inchide telefonul
-Nu pot sa cred !Trebuie sa o gasesc!
-Te inteleg. Nici noua nu ne-a raspuns.
-Trebuie sa plec!!!
- Unde ? Nu stie nimeni unde a plecat
-O voi gasi. Nu poate sa fie prea departe.
Aste-a fiind zise imi iau o lereche de jeansi , un tricou si o pereche de papuci. Si pornesc in fuga spre masina
-Unde pleci?
-Dupa Charly!!!
Pe urma il aud ca mai zice ceva dar nu-l mai bag in seama. Tot ce stiu e ca trebuie sa dau de ea. Ma plimb prin tot orasul. Nimic, nicaieri de ea. Am inceput sa plec si in alte orase sa o caut. Nimic. Parca a intrat in pamant. Dar nu ma voi lasa batut! Trebuie sa o gasesc si sa-i explic totul.

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum