Moje ime je Selena Marie Gomez, imam 22 godine i nemam momka. Svoje slobodno vrijeme koje imam provodim sa svojim prijateljima.
Ja sam pjevačica i glumica, jako obožavam da glumim ali volim i da pjevam, prvo sam se počela baviti glumom, a kasnije sam probala i da pjevam, pa sam vidjela i da tu imam skriveni talenat...~ Jutro ~
xxX:Sel hajde srećo diži se, moraš u studio da snjimaš spot, a znaš da ne vole kada kasniš?!!
Ja: Evo idem čovječe, nisam gluha savršeno dobro čujem, i nemoj više da se dereš Mark. da inače je Mark moj telohranitelj i on me uvijek budi kada sam na turneji i ostalo.
Ja:Mark, šta ima za jesti, ja sam gladna??? rekla sam to silazeći niz stepenice i gledajući u njega kako pije svoju jutarnju kafu u mojoj kući...
Mark:Sel, tamo ćeš dobiti šta ćeš da jedeš, ako ne budeš kasnila?!! naglasio je ovo "Kasnila", da inače znam nekad da zakasnim kada je u pitanju snimanje spota.
Ja: Dobro, evo idem se presvući pa da idemo, u koliko to sati počinje??? upitala sam ako nisam imala pojma koliko je sati uopšte...
Mark:Sada je 07:15 am a snimanje počinje u 08:22 am. rekao je to gledajući na svoj ručni sat.
Ja:Idiote imaš sat na zidu ako nisi znao, jedino ako ti više voliš da gledaš svoj ručni sat koji si dobio na poklon za svoj rođendan!?!
Mark:Yes, yes whatever!!! Samo požuri neće te oni više čekati samo da znaš!!!
Ja:Okey, evo me stižem za 10 minuta!!! derala sam se iz svoje sobe...~ Nakon 10 min. ~
Mark:Selena Marie Gomez da li ste više GOTOVI SA VAŠIM SPREMANJEM!!! proderao se iz petnih žila i mislim da su ga i moje komšije čule...
Ja:Evo me, silazim u roku od 5 sekundi!!! Naravno ja ne bi bila ja, a da ne zapnem i ne padnem...
Trasssssssssssss
Mark:Da li si dobro??? upitao je zabrinuto...
Ja:Da li ti izgledam dobro?!!
Mark:Ne??
Ja:Okey, hoćemo li više ikako da krenemo???Nadam se da vam se priča sviđa, molim vas za komm i votes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Do you love me???
FanficOna je obična cura koja će se zaljubiti u pogrešnog momka, pokuša će da spasi svoju vezu ali da li će u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko će njihova ljubav da traje? Sve će se pre brzo izdeš...