Katie's POV
Nadat we waren thuisgebracht waren door Kian en Sam en nadat ze ons allebei in mijn bed hadden ingestopt gingen ze weer naar huis. Brrr wat was het toch koud. Ik had mijn haar in een knot en een oversized T-shirt aan. Kian heeft me ermee geholpen.
Toen ik eenmaal lekker lag hoordde ik stemmen. "Soph." "Hmm?" "Hoor jij het ook?" We hoorden twee mannenstemmen vanuit de achtertuin. Ik kroop langzaam uit mijn bed naar het raam toe. "SOPH OMG KOM KIJKEN!" fluistergilde ik. "Ik heb hongerrrr." antwoordde Soph. Ik beloofde dat ik voor haar een broodje zou maken als ze nu kwam. Met grote ogen keken we uit het raam. Er stonden twee mannen in hun zwembroek naast het zwembad. "Ohhh ze hebben een six-pack." zei ik glimlachend
Sophie's POV
We besloten om te gaan kijken wie die jongens waren. Wat een grote prestatie was voor ons, aangezien we niet eens een spin durfden te doden. Nouja, Katie dan... Anyways... We liepen met deo naar beneden en pakten uit de keuken beide nog een pan. Voorzichtig openden we de deur en liepen op onze tenen naar buiten.
Katie's POV
We bleven eerst vanaf een afstandje kijken en hoorden de jongens praten. Ze zagen er wel aardig uit, maar we konden niemand vertrouwen. "Oke.. wat moeten we doen?" vroeg ik terwijl ik door mijn verrekijker keek. "UGH EEN SPIN!" fluistergilde Sophie. Ze beantwoordde mijn vraag met: "We kijken naar de man met bruin haar en zn supercutete glimlach. Ik knikte. Met mijn rechterhand had ik mijn deo vast en met mijn linker hand mijn verrekijker. "Soph! Hij staat links!" :What? Nee hij staat rechts!" "WHAT!" We keken van links naar rechts en steeds opnieuw. "ZE ZIJN HETZELFDE!" gilden we in koor. De twee mannen kwamen naar ons toe en ik begon met de deo te spuiten en Soph begon om zich heen te slaan.
Sophie's POV
"Wat doen jullie hier??" vroeg de slimme Katie. Ik zuchtte even en ging toen naast d'r staan. Btw: we staan in onze pyjama's met onze rare pantoffels er onder aan.. "Uhm, wij wonen daar." Een van de twee wees naar het huis tegenover die van ons. "Oh.. Zijn jullie nieuw?" "Ja dit is onze eerste avond hier.. Ik ben trouwens Jack en dat is Finn." Zoals gewoonlijk nam Katie weer het woord, just like in Paris. "Ik ben Katie en dat is Sophie. We zijn jullie overburen." Uiteindelijk zaten we met zijn allen bij ons binnen een broodje te eten, Katie promissed, en wat te drinken. Ze vertelden dat ze YouTubers waren, dus vertelden wij over o2l. "Weet je, we dachten dat jullie inbrekers waren..." Beide jongens schoten in de lach. "Inbrekers in zwembroeken?" "Het zou toch kunnen?" Ik voelde me dom nadat ik dat had gezegd. "Sure." Ik glimlachte even en keek onopvallend naar hun sixpack.. Damn..
***
Hey guys.. Hier eindelijk chapter 14 :D wat vinden jullie ervan? Jack en Finn erbij? Leuk of niet? Vertel het ons door een leuke reactie achter te laten en vergeet natuurlijk niet te voten ;) xxx Roshni
JE LEEST
Summer Love. (Liam Payne, Niall Horan, O2L Fanfiction)
FanfictionNa vier weken met elkaar doorgebracht te hebben, moesten ze afscheid nemen. "You'll always be my summer love." Met tranen in zijn ogen gaf hij Sophie een knuffel. Het afscheid viel Liam en Katie ook zwaar. Zouden ze elkaar nog tegen komen? En redden...