A Trimágus Tusa

1.5K 70 8
                                    

A nagyterem szokásos pompájában tündökölt. A lebegő gyertyák meg a kisértetek akik ide-oda száldostak a falakon át , mindig lenyűgöznek.
Harryvel és Ronnal elfoglaltuk a helyünket a Griffendél asztalánál. Ron ült az eggyik oldalamon a másikon pedig Ron huga Ginny.A kislány nagyon jó barátnőm volt. Ha voltak olyan dolgok amiket a fiukkal nem tudtam megbeszélni azokat vele igen.
De Dracot még vele sem mertem megbeszélni. Elképzelem mit szolna hozzá. Fú. Inkább nem akarom tudni.
McGalagony professzor ki vitte a háromlábú kisszéket , rátette a Teszlek Süveget és kezdődhetett a beosztás.Amíg az elsősöket lassan kihívták a székhez hogy a Süveg beossza őket , óvatosan a Mardekár asztala felé néztem. Találkozott a tekintetünk Dracoval,egy ideig bámultunk egymásra aztán lesütöttem a szemem. Mire ujra felnéztem ő már Zabinnivel beszélgetett.
  Mire észbekaptam már be is fejeződött a beosztás. Dumbledore lassan felált és széttárta a karját mintha mindenkit meg akarna ölelni. Hirtelen bevillant az agyamba ,hogy ha megölelne elképzelhető hogy odaszurulnak Dracohoz...
  Hülye. Tiszta hülye vagyok!
  - Üdvözlöm a kedves új és régi diákokat!-szólalt meg az igazgató
-Idén is sok mondanivalóm van, de úgy gondolom több figyelmet kapok ha már tele lesznek az éhes hasak!Ugyhogy most vigyáz kész evés!
   Ahogy befejezte az arany tányérok megteltek finomabbnál finomabb ennivalókkal.
  -Na végre, -örvendezett Ron- már azt hittem kilyukad a gyomrom!
  - Dumbledortól azért nagy jófejség volt , hogy nem most mondta a szónoklatát.- jelentette ki Harry miközben tett magának a sültkrumpliból.
   -Igen. Tényleg fontos lehet amit mondani akar mert általában evés előtt mondja el. -tűnődtem el én is -Állj!-dermedtem meg hirtelen. Beugrrot , majdnem biztos hogy Dumbledore erről akar beszélni.
  -Mitdörtént 'Erbione?-kérdezte teli szájjal Ron.
  -Emlékeztek mit mondott Malfoy a világkupadöntőn?-a fiuk összeráncolt szemöldökkel gondolkodtak de nem juttot eszükbe.-Jaj ha egyszer figyelnétek!
   -Malfoyra?-kérdezte kételkedve Harry.
A gondolataimban rávágtam ,hogy igen Malfoyra. De ezt inkáb nem mondtam ki hangosan.
  -Mindegy. Malfoy célozgatott valamire. Valami fontosra amit az apja a minisztériumból tud!
  -Tényleg! Meg apa Charlie és Bill is erről a dologrol somolyogtak!-jött rá Ron is. Harry is nagyban bólogatott ugyhogy megvoltunk.
   -Vanjon mi lehet az?- gondolkozott el Harry a témán.
   -Hát bármi is az még egy kicsi és megtudjuk.-állapítottam meg miközben letettem a villám.
Sokan voltak már akik befejezték az evést így mindjárt fel is tünhettek a desszertek.
  Megint lopva a Mardekár asztala felé pillantottam. Draco az asztalra könyökölt és a kezébe támasztotta a fejét. A haja kicsit előrehullot így nem láttam a szemét. Valamiért mégis úgy éreztem hogy ő is a Griffendél asztala felé néz. Ez az elképzelêsem be is bizonyosodott amikor is kicsit fennébb emelte a fejét gyorson el is kapta,mint aki nem akarja ,hogy rajtakabják a kukkoláson. Valamilyen különös oknál fogva az a tény ,hogy néz meleg érzést ébresztett bennem.
   Az asztalon megjelentek a deszertek. Hirtelen rájöttem mennyire kivánom az édességet. Gyorsan tettem magamnak mindenből és miközben elkezdtem enni próbáltam Ronra fogyelni aki tovább találgatta ,hogy mit akar mondani Dumbledore.
   -Én ebbe belebolondulok, nekem miért nem mondta el apa mi lessz ebben a tanévben?!
   -Ron, apukád biztos meglepetésnek szánta. Mindjárt mondja Dumbledore csak együk meg a desszertet.-próbáltam megnyugtatni Ront.
  És tényleg alig tüntek el a desszertek Dumbledore már fel is ált.
   -Kedves diákok, tudom hogy fáradtak vagytok de most mégis arra kérlek titeket figyelmeteket irányitsátok rám mert elég fontos mondani valóm van. Talán kezdeném azzal ,hogy Frics úr idén is megkért hogy közöljem önökkel az iskolában tiltott tárgynak számit a fogasfrizbi,trágyagránát és sok más. A teljes listát a gondnoki iroda ajtaján lehet megtalálni.Másodsorban bemutatnám új sötét varázslatok kivédése tanárotoka Alastro Mordon professzor urat ,aki sajnos nem tudott megjelenni .
   És végül de nem utolsó sorban nagy örömmel jelenthetem be hogy idén a Roxfort ad othont a négyévente megrendezett Trimágus tusának.Ez a tusa a varázsló népek közelebb hozását szolgálja,ugyhogy megkérlek legyetek majd kedvesek a külföldi diákokhoz akik mindenszentek előestéjén érkeznek. Az elmult  tusákon nagy volt az elhalálozás száma ezért ezen csak nagykorúak vehetnek részt.Mindemellet mivel a tusa megrendezése nagy fáradság a tanáraitoknak megérthetitek ,hogy ebben az évben elmarad a kviddics döntő. Köszönöm a figyelmeteket . Jó éjszakát.
   Dumbledore szavait susmorgás és a szokásos széktologatás követte.
  -Trimágus tusa? Aszta ez tényleg jó meglepi volt.-jegyezte meg Ron miközben elindultunk kifelé.-Ha lehetne én beneveznék. Te Harry?
  -Hát nem tudom nekem nem hiányzik nagyon. A kviddics viszont hiányozni fog. Nagyon!
   -Harrynek igaza van. -mondtam én is.- Szerintem nem is baj ,hogy nem nevezhetnek be kissebbek , így lesz egy nyugott évünk. És a kviddics nélkül elkezdhetünk plusz programok helyett készülni az RBF-re.
  -Bocs  Hermione de én inkább kviddicseznék mint tanulnák a két év mulva esedékes vizsgára!-
mondta kicsit ingerülten Harry
   -Harry ez egy fontos vizsga lesz nem elég ha vizsgaidőszakban tanulsz!
   -Jaj hagyátok már abba lesz még bőven idő vizsgárol veszekedni.-szált be a vitába Ron is.
   Éppen elértük a márványlépcsőt amikor valaki hirtelen megglökte a válammat miközben elment mellettem. Rögtön tudtam ki volt. Az illatát soha nem fogom elfelejteni.
Amikor hátranéztem még láttam Malfoy szőke tarkóját a tömegben.
     Este mikor végre ágyba kerültem az agyam csak úgy zakatolt a mainap infó áradatátol. A gondolat sorok nagyrészében mégis Draco volt a téma. Ujra és ujra felidéztem a vonaton történteket és bármennyire is elleneztem ujra és ujra minden alkalommal beleszerettem!

Behind Blue Eyes - Dramione Where stories live. Discover now