Cine sunt eu ..

51 3 0
                                    

Buna , eu sunt Annabela ,iar de aici incepe povestea mea ....

Intr-o zi pe  cand mergeam la scoala ,am zarit un baiat foarte dragut .Era inalt ,frumos ,cu ochii albastri si cu un par blond superb ..era perfect . Ziua aceea recunosc am fost numai cu gandul la el , nu puteam sa mi-l scot din minte . Nu puteam sa imi imaginez cum poate arata un baiat mai bine decat el . Era baiatul ideal ..

Au trecut cateva zile si intamplator ne-am intalnit in statia de autobuz .Acela a fost momentul  meu de  a reusi sa il cunosc .Am facut rost de numarul lui si am inceput sa ne trimitem mesaje,era destul de treaba si sincer  .Am mai discutat putin si am inceput sa vorbim lucruri mai intime. Am ajuns si la momentul in care amandoi  ne indragostisem  unul de celălalt  iar pana la acea intrebare  nu a mai trebuit mult timp..

In fiecare zi ce trecea ne indragosteam si mai mult unul de altul  iar relatia noastra era una  perfecta ,nimic nu ne putea dastrama .Eram fericiti in ciuda diferentei de varsta .Nu ne pasa de nimeni si nimc. In ciuada ca parintii si prietenii mei nu aveau habar ca suntem împreună  ,ma simteam foarte bine alaturi de el . In sfarsit simteam și eu ceva pentru o persoana cu adevarat ,il iubeam eniorm ..

Zilele treceau și noi eram cei mai fericiti ,facusem și niste planuri de a le zice părintilor de el ,dar simteam ca nu este momentul potrivit . Am ales sa le spun de aparitia lui în viata mea dupa ce vom face o luna de relatie .Am sperat sa nu au o reactie ciudata sau sa îmi interzica a mai fi cu el .Totul mergea perfect ,in aproape fiecare zi ne vedeam și ne arătăm afecțiunea unul față de altul .
A venit și momentul sa le spun părinților de el .La aflarea veștii ei au fost destul de reticenți ,dar văzând cât de mult ne iubim și fiind și prima mea iubire
.Am fost foarte surprinsă de decizia luată de paintii mei de a mă lăsa să fiu împreună cu el .Ei mi-au zis câteva sfaturi care mă vor ajuta și mi-au promis că în cazul unei despărțiri ei vor fi alaturi de mine . Le-am mulțumit enorm și acest fapt că ei îmi vor fi alaturi mă făcut să fiu sigura ce îmi doresc fara teama că ei  îmi vor interveni între noi și ne va despărți .
Ziua aceasta nu o sa o uit niciodată ,a fost cea mai specială și prima in care am avut curajul de a spune adevărul și mi-a dat încredere să spun adevărul fata de a le ascunde ceva până când vor afla ei singuri și vor fi mult mai dezamăgiți de mine și poate vor reacționa mai dur din perspectiva aceasta .Chiar nu credeam că o sa am curajul sa le spun și acum că am facut-o mă simt cea mai fericita .
Relația noastră mergea extrem de bine ,iar zile,săptămânile ,lunile treceau pe lângă noi .Eram deja de 6 luni împreună iar nimic nu se schimbase între noi  .Eram aceeași ca la început doar că puțin mai conștienți de ce vrem și mai uniți . Eram spus cuplul perfect ,sincer fetele de la mine  din clasa erau destul de geloase . Adică ele arata mult mai perfect ca mine și eu o fata care arată așa, nu credeau că am șanse să fiu cu cineva că el ,un perfecta ce îți topește ochii. Dar uite că soarta ne-a făcut să fiu împreună și să fie un cuplu perfect . Invidia până la urmă nu trebuie băgată în seamă că nu iubesc invidia ,il iubesc pe el și  doar atât ,lumea mea e numai el . E singurul om ,după părinți important ,e tot ce vreau de la o persoana ,e blândă ,alaturi de mine,iubitoare , sinceră ,este persoana perfecta o persoana care cu adevărat gândește că mine ,simte ca mine și il iubesc.

Încă puțin și facem un an de când suntem împreună cred că va fi unicul motiv pentru care trăiesc aceasta viata ,pentru al iubi  ,nu cred că am sa mai iubesc pe cineva el ca pe .  Venise și ziua mea , cei 16 ani multi doriți acum puteam să îi am  .Era ce- a mai frumoasa zi ,in care eu eram cea mai importantă  .
Părinții și iubitul meu și-au gândit să îmi facă o petrecere surpriza  , au început foarte frumos sa mi-o pregătească începând cu nepăsarea că este ziua mea (erau actori buni)  .Chiar începusem să mă sperie  faptul că ei chiar nu ar ști că e ziua mea mă punea pe gânduri . Mama era și ea la fel de nepăsarea dar a avut mică intenție de a îmi pregăti un mic-de-jus pe gustul meu iar asta a fost semnul că ea nu uitase de ziua mea doar voia să îmi facă o surpriza ,puțin mai subtilă  .  Am mâncat și am plecat la școala acolo toată clasa mea au încercat să îmi facă o mica surpriza ,decorand clasa festiv și asteptandu-ma sa intru in clasa . Au scris câteva mesaje frumoase pe tabla iar pe banca mea era  o felicitare și un buchet de crini superb .Le-am mulțumit enorm și am continuat cursurile . Am plecat de la școala și eram destul de îngrijorat fiinca  nu știam nimic de el ,mă speria faptul sa nu fi pățit ceva . Ajung acasă și  toți prieteni și iubitul meu îmi pregătiseră petrecerea era superbă și m-am distrat extraordinar stiind că am cele mai drage persoane alaturi de  mine.A fost o zi de neuitat și încă un an pe care nu o sa il uit niciodată ,a fost anul in care el a apărut în viața mea și mi-a luminat viața cum nimeni nu cred că a mai facut-o și il iubesc enorm ,e persoana ce nu vreau sa o pierd niciodată .
Aceasta sunt eu și acesta este începutul meu!..
Sfârșitul capitolului 1.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ma indragostesc prea grav ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum