21.BÖLÜM [TATLI BELA GERİ DÖNDÜ]

2.7K 42 2
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİ. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM... İYİ OKUMALAR. YENİ BÖLÜMLERİ TEKRAR OKUYUP YAZIM HATALARINI DÜZELTİYORDUM. BÜTÜN BÖLÜMLER OLDUKÇA UZUN TABİİ ŞİMDİYE KADAR GÖRDÜKLERİM.. HERKESE İYİ OKUMALAR. İYİ TATİLLER....

Koray: Hoş geldiniz….

Özlem: hoş bulduk.

Ahmet: Özlem, Kerem hoş geldiniz  sarılırlar

Özlem: Sevim hanım farkındaysanız siz benim üvey annemsiniz size uyacak değilim Kerem ve Barış’ta öyle Koray sizin her dediğinizi yapabilir ama unutmayın her an kendinizi sokakta bulabilirsiniz eski haliniz ile….

Kerem – Barış : gülerler

Kerem: oow iki kişi galiba evden kovulacak.

Ahmet: Kerem, Özlem

Özlem: ben haksız değilim hatta sayer ailesinden hiçbirimiz haksız değiliz Sevim hanımın bize yaptıkları ortada.

Sevim: Koray gel oğlum biz yukarı çıkalım.

Özlem: çok iyi olur güler

Kerem: Çok ağır olmadı mı?

Barış: biraz ağır oldu.

Özlem: Hiç sanmıyorum bize yaptıklarından ağır olamaz.

Ahmet: hadi herkes salona bu kadar yeter.

Kerem: baba yarın annemin mezarına gidebilir miyiz ?

Ahmet: ben gittim bugün  siz gidebilirsiniz sormanıza bile gerek yok.

Özlem: tamam ama yarın biz Kerem ile okula girebiliriz değil mi?

Ahmet: evet zaten yeni müdür geliyormuş ben de gideceğim.

Kerem: yeni müdür mü ? neden? endişelenerek

Ahmet: demet hanım müdürlükten ayrıldı sanırım bir akrabasının işe ihtiyacı varmış onun yerine gelecek daha önce göl yazı ve bursa da müdürlük yapmış… Bu arada okula dört yeni öğrenci geçiş yaptı.

Kerem: bizim okul da iyice yol geçen hanı oldu.

HEPSİ KAHKAHA ATAR….

Sevim: geri gelmeleri bütün planlarımı bozdu ayrıca hayatımız tehlikeye girdi Özlem dönmemeliydi.

Koray: ben bittim bu sefer kurtuluşum yok. Özlem artık okula geri döndü demek okul onların idaresi altında demek…

Özlem: biraz sahilde yürüyüş mü yapsak ? Alis’e ineriz çok özledim sahili.

Barış: olur hem belki Melis ile Zeynep de gelir ne dersin Kerem.?

Kerem: yok ben gelmeyeyim. Siz takılın.

Özlem: bence gel hem Zeynep seni görünce biraz yumuşar.

Ahmet: siz bana sormadan çıkacaksınız anlaşılan geç olmadan dönün ona göre iyi geceler.

Özlem : tamam baba sen merak etme 12:00 de buradayız. Ahmet kızgın bir bakış ile bakar. Tamam ya  11:00 olsun….

Ahmet: Nurgül Özlem ve Kerem’in odalarını hazırla.

Nurgül: peki Ahmet bey. Özlem Hanıma nereyi hazırlayayım ?

Ahmet: en üst kattaki odayı yani çatı katını hazırla hep orada kalmak isterdi Kerem.

Kerem: yok ben odamdan memnunum….

Ahmet: o zaman herkese iyi geceler….

Barış – Özlem – Kerem – Nurgül : iyi geceler….

AŞK ACISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin