12.Bölüm

48 4 4
                                    

      *Kamp günü*

Herkes kalkmıştı, saat sabahın 8'ydi
Erken kalkmak mı? Sizce kimler en erken kalkabilirdi ki? Taeyeon yine mızmızlaşarak kalkmıştı "bugün tatil ne erken kalkması yaa" diye homurdanıyordu. Ama kalkmıştı ve üstünü giyinmişti, herekes bavullarını hazırlaken, taeyeon üyelere bakmaya başladı. "Ne bu hazırlık benden habersiz nereye böyle?" dedi.
Hyeyeon ise "sen dün gece ne içtin, saf liderim benim bugün exo ile kampa gitmiyormuyuz" dedi.
Taeyeon bir anda elini kafasına vurdu ve direk odasına daldı ve bavulunu hazır bir şekilde gördü. Meğerse akşamdan hazırlamış "salak kafam" diyerek bavulunu ve paltosunu da alıp, evin kapısının önünde bekledi. Minibüs gelmişti ve kızların bavullarını bagaja koymuştu. Sonra kızlar teker teker minibüse bindiler ve Line Company'nin hazırladığı kampa doğru yola çıktılar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~°

*baekhyun'dan*

Allahım o kadar heyecanlıyım ki yerim de duramıyorum. Şuan nerde miyim? Şuan kamptayım ve onların gelmesini bekliyorum.
Ama bekleyemiyorum ben yaa ಥ_ಥ

Ne yapmalıyım çadırın içindeyim öylece boş boş oturuyorum. 1dk taeyeon'a niye mesaj atmıyorum ben ya,

             *TaeTae*

Baek: nunna nerdesiniz? Meraktan etrafta tur atıp duruyorum?! ✔

TaeTae: geliyoruz Baek merak etme ✔✔

Baek: tamam. Söyle o zaman şöföre hızlı gelsin ಠ_ಠ ✔✔

TaeTae: hahah. Baek manyak mısın oğlum :D ✔✔

Baek: tamam. Ya ಠ_ಠ ✔✔

Neymiş arkadaş sinirlerim bozuldu ya neyse ben çadırdan çıkayım da şöyle bir tur atayım ormanda **kaybolmam merak etmeyin**

3 saat sonra

Baekhyun geri gelir
Ve üstü başı çamur içerisindedir. Üyeler ne olduğunu sordukların da "derye düştüm yah (ToT)" der. Üyelr hep bir ağızdan gülmeye başlarlar.
O sırada SNSD nin arabası gelmiş olur ve arabadan üyeler inmeye başlarlar. İlk önce Taeyeon iner sonra tiffany ve arkalarından da kızlar. Taeyeon inerken duraksar ve tiffany taeyeon'u görmeden çarpar  ve azıcık sarsılır, neden mi? Baekhyun yüzünden çamur içinde dir çünkü.
Taeyeon'un gözleri kocaman olmuştur ve birden çığlık atmıştır ve o sıra da baekhyun'nun arkası dönükken birden önüne dönmüştür ve aynı şekilde o da çığlık atmıştır.

     Üyeler konuşmaya başlarlar

Suho: hey hey beni dinleyin!. Öncelikle hoş geldiniz. Bizi affedin bizim baekhyun biraz kirlenmiş olabilir, gitsin üstünü değiştirsin. Sizde cadırlarınıza girebilirsiniz. Biz sizin çadırları da kurduk, siz rahatınıza bakın.

Baek: suhomma!! Yanıma gel! Balli

Suho: siz rahatınıza bakın. Ben geliyorum çocuklar.

°°°°°

Chanyeol: hey merhaba noona'larım (ノ^o^)ノ

Hyeyeon: noona'larım mı? Chanyeol kendine gel koçum.

Chanyeol: ahah. Pardon neden dedim bilmiyorum.

Dream  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin