Keď sa Gabriela ráno zobudila, bolelo ju celé telo a v žalúdku jej nepríjemne škŕkalo. Muzikanti jej v ňom vyhrávali až tak hlasno, že sa bála, že zobudí Ashtona. Ten však vedľa nej nebol a ona sa preto rozhodla pre menší výlet do chladničky. „Hádam mu to nebude vadiť." Povedala si v duchu a opatrnými, priam myšacími, krokmi opustila spálňu.
Jej nenápadné zakrádanie sa však prebudilo Asha, ktorý hneď po prvom pohybe hlasno zanadával. Gabriela vyplašene vbehla do izby a okamžite zisťovala, či je jej manžel v poriadku. To prasknutie v krku počula až na chodbu... Ashton sa však na svojej manželke dobre zabával, no na druhej strane, jej záujem znamenal, že jej nie je ľahostajný.
„Gabi. Gabi. Gabriela!" skríkol po nej so smiechom a chytil jej ruky, zatiaľ čo ona sa mierne začervenala. „Len mi stuhol krk, budem v poriadku, neboj." Pohladil ju nežne po líci a odvrátil zrak. Nechcel na ňu tlačiť a keby sa na ňu ešte čo i len chvíľu díva, pobozkal by ju.
„Ja, hm, nemôžem ti to premasírovať?" opýtala sa neisto a v momente ako tie slová vypustila z úst sa začervenala. „Čo ma to napadlo?!" kričala po sebe v duchu a mala sto chutí prefackať sa. Ashton sa na ňu spýtavo pozrel a ona nevinne zaklipkala mihalnicami. S úsmevom nad ňou pokrútil hlavou a posunul sa na gauči tak, aby si mohla za neho sadnúť.
Pred očami uvidela hviezdičky, no odmietla cúvnuť. Opatrne si kľakla za chrbát svojho manžela a trasúce sa prsty položila na jeho krk. Pri dotyku jej studených prstov a Ashtonovej horúcej pokožky nabehli obom zimomriavky. Nežne mu masírovala krk a zatiaľ čo ona tŕpla čoraz viac, jej manžel pociťoval stále väčšiu a väčšiu úľavu. Relax dvojice bol ale prerušený zvončekom a na Ashtonovej tvári sa objavil úsmev. Zachytil ruky svojej partnerky a zdvihol ju do náručia, pričom sa s ňou začal točiť. Jej piskot museli počuť až na Sibíry. Ruky pevne obmotala okolo partnerových ramien a tvár zaborila do záhybu jeho krku.
„SOS. SOS. SOS." Začali sa ozývať výkriky po celom dome a do miestnosti sa vovalilo desať či jedenásť chlapov so zbraňami. Maxovi, ktorý stál v popredí, sa pri pohľade na šťastie svojej sestry okolo srdca rozlialo teplo. Gabriela sa s tvárou stále zaborenou do Ashtonovho krku rozosmiala a sotva počuteľne ho poprosila, aby ju položil na zem. Hoci jej prianie splnil, stále ju držal čo najbližšie pri sebe, akoby od jej prítomnosti závisel jeho život.
„Prečo práve SOS?" opýtala sa s nadvihnutým obočím a Ashova hruď sa začala natriasať smiechom. Všetci sa pozreli na Maxa a ten sa nervózne ošil na mieste. Možno chcela vedieť jeho odpoveď, no nemala odvahu pozrieť sa mu do očí. „No tak som bol trošku zhúlený, no. Musel som odskúšať, či je ten materiál skutočne kvalitný!" začal sa brániť. To sa už ale začala smiať aj naša hlavná hrdinka. „Tak to je iná! Ja som vtedy videla jednorožca." Povedala vážne, no potom si uvedomila čo povedala a rýchlo si prekryla ústa rukou.
„Gabi?" opýtal sa zvedavo Ryan a Ashton sa k nemu pridal aj s ostatnými. „Prečo som ja blbá nezostala ticho?" zašepkala si popod nos a s nemou prosbou o pomoc sa pozrela do očí svojho manžela. Ten len s úškrnom pokrútil hlavou na nesúhlas a čakal na vysvetlenie. „Agr... Keď išiel raz otec na služobnú cestu, dostala som silné horúčky a nevedeli sme ich zraziť. Zistili, že je to kvôli problémom s kolenami. Mala som také bolesti, že som pomaly bláznila. Chalani si spomenuli, že vždy, keď ich postrelia fajčia marihuanu aby sa zbavili bolesti. Potiahla som si iba raz a týždeň som videla od princezien, cez trolov až po jednorožce všetko. Odvtedy sa tomu vyhýbam oblúkom a alkoholu tiež. Tú bolesť hlavy znovu zažiť nepotrebujem." Povedala a hanblivo zaborila tvár do manželovej hrude, ktorá sa po jej úprimnom vyznaní opäť rozvibrovala smiechom.
„Postavili ste to?" opýtal sa Ash svojich chlapov, čo zaujalo Gabrielinu pozornosť. Odpoveďou bolo len zborové prikývnutie. „V obývačke máš prekvapenie." Zašepkal jej do ucha a pobozkal ju na líce. O sekundu neskôr už bola v inej miestnosti a hrala na prenádherné piano. To však nebolo jediným prekvapením dňa. Keďže Ash už vedel o dobročinnej minulosti svojej ženy, preto ju vzal do malého detského domova, ktorý sponzoruje, on sám ju ale čakal vonku.
„Ďakujem." Povedala mu s úsmevom, keď sa zavesený jeden do druhého prechádzali parkom. Aj napriek obyčajnému oblečeniu a uvoľnenému správaniu pútali viac pozornosti než si žiadali. „Niet za čo." Odvetil jej s úsmevom a prebehol očami park. I naďalej medzi nimi pretrvávalo ticho, ktoré chcel silou mocou prerušiť.
„Máš rada zmrzlinu?" ozval sa hneď ako dostal nápad a v zápätí sa rozosmial nad tým, ako smiešne tá veta z jeho úst znela. „Nikdy som ju nejedla. Otec mi zakázal čokoľvek sladké alebo mastné. Prakticky som jedla len zeleninu a ovocie." Priznala úprimne a po dlhom tichu sa pozrela na svojho manžela, ktorý bol duchom neprítomný.
„Musím si ťa vykŕmiť. Čokoláda, jahoda alebo vanilka?" povedal neprítomne Ash a zamyslel sa. „Neodpovedaj, vyskúšaš všetky. Poď!" skríkol so smiechom a za ruku ju ťahal ku stánku. Predavač sa na Ashtona vyplašene pozrel a keď mu Ash do rúk podal päťnásobok potrebnej sumy, zatmelo sa mu pred očami a začal mu ďakovať ako najatý. Black ho však ignoroval a všetku pozornosť venoval svojej manželke, ktorá sa nedôverčivo pozerala na kornútok vo svojej ruke. „Je to studené, tak sa nezľakni. A ochutnaj to, po tvojich jedlách je to to najlepšie, čo som kedy jedol." Usmial sa a Gabi po prvýkrát v živote ochutnala zmrzlinu.
„Zajtra mi bude zle." Povedala mierne vyčítavo, no stále s úsmevom, manželovi a i naďalej sa spolu prechádzali po parku. „Ale bolo to výborné. Ashton, naozaj ti za všetko ďakujem. Za svadobnú noc, za klavír, za to, že si mi dovolil ísť k deťom, za to, že sa ku mne správaš ako k sebe rovnej. Ja, proste ďakujem." Vyznala sa zo svojich pocitov mierne zahanbene a jej vyznanie vohnali Ashovi červeň do tváre.
„Niet za čo ďakovať. To ja ti ďakujem za to, že si so mnou a stále si neušla. Neplánuješ to, však?" opýtal sa s miernymi obavami, na čo sa len Gabriela s pokojom zasmiala. „Páčilo sa ti v tom detskom domove? Páčili sa ti tam nejaké deti?" opýtal sa s neskrývaným záujmom svojej manželky a sám bol prekvapený tým, že ak povie áno, bude ochotný to dieťa adoptovať.
„Všetky." Odpovedala s úsmevom a v mysli sa vrátila v čase o pár hodín späť, aby si spomenula na všetky tie detaily. „Všetky? Keby jedno-dve tak dobre, ale všetky?!" spytoval si svedomie a sledoval Gabrielu, ktorá sa zamyslene obzerala po okolí. „Najviac ma ale zaujala Kristin." Ukončila napokon a venovala manželovi bozk na líce len pár sekúnd pred tým, ako sa rozbehla preč. On samozrejme bežal za ňou.
Ako sa tak so smiechom naháňali po celom parku, zastavili sa pri jednom jazere. „Si rýchla." Zašepkal Ashton udychčane Gabriele do ucha a stále ju držal pevne pri sebe. „Mal by som si na teba dávať väčší pozor." Dodal provokatívne a dievčaťu v jeho náručí nabehli po tele zimomriavky.
Dievčaťu zabehli oči k jazeru a v hlave sa jej zrodil šialený nápad. „Dá sa tam plávať?" kývla hlavou smerom k jazeru a po Ashtonovej kladnej odpovedi otázku rozšírila. „A vieš plávať?" Stále nič netušiaci Ash jej dal opäť kladnú odpoveď a skôr ako sa stihol spamätať letel do vody.
„Ako?! To... Ako?!" pýtal sa sám seba v duchu Ashton a skutočne nevedel, či sa hnevať alebo nie. Vynoril sa nad hladinu a venoval škaredý pohľad svojej partnerke, ktorá sa na brehu váľala od smiechu. „Mohlo ma to napadnúť. Tie jej otázky neboli moc nenápadné." Uvedomil si a s radosťou sledoval svoju ženu. Snažil sa zapamätať si aj ten najmenší detail, no stále nachádzal veci, ktoré o svojej partnerke nevedel.
Zatiaľ čo on si vo svojej mysli usporadúval myšlienky, jeho manželka, naša hlavná postava príbehu, skočila za ním do vody a poľahky priplávala k nemu. „Vieš o tom, že si potvora?" opýtal sa jej s predstieraným hnevom, na čo sa Gabriela nevinne usmiala. Asha ten pohľad odzbrojil a skôr ako to stihol zastaviť pritisol svoje pery na tie Gabrieline. Na jeho veľké prekvapenie, Gabi spolupracovala a dokonca ona bola tá, ktorá bozk prehĺbila.
Ani jednému z tých dvoch v tom momente nevadilo, že si ich okoloidúci fotia a natáčajú, pričom naša bozkávajúca sa dvojica si koleduje o silný zápal pľúc...
YOU ARE READING
Ako prežiť?
Teen FictionGabriela žije život, ktorý by nechcel nikto. Ako mafiánova dcéra je vo veľkom nebezpečenstve, no jej otcovi, jedinému žijúcemu príbuznému, je to jedno. Namiesto toho, aby ju chránil si z nej spraví boxovacie vrece a osobnú slúžku. Keď však spadne do...