5. Bölüm

3.9K 223 15
                                    

Exo4'un kızları kurtarmasının ardından 2 gün geçmişti. 2 gün boyunca hiç bir şekilde kavga etmediler. Tabi Jiyeon arada bir laf sokmuştu ama kimse dert etmemişti.

Okul bitince kızlar hemen hazırlamaya başladılar çünkü chanyeol'ler kızlara çok ters bakıyordu sanırsın bugün kızları onlar kurtarmamış gibi.

"Bir sorun mu var?" (Suzy) suzy ilk defa onlara soru sormuştu. Kai pis pis gülerken chanyeol konuştu.

"Evet var" diyip kai gibi sırıttı.

"Nedir?" diye sordu jiyeon önceki günlerin aksine bu sefer sakindi

"Sorun sizsiniz. Ne zaman gidiceksiniz? Canımızı fazla sıkmaya başladınız"(Kris)

"Hayda! Yine noldu yaa iki gündür ne güzeldi kavga yok gürültü yok. Bu sefer noldu" (minah)

"Sıkıldık"(Kai)

"Eee bize ne? Git eğlen"(Krystal)

"Beni sen eğlendirceksen olur"(Kai)

Kai pislik gibi sırıtırken krystal baka kaldı. Jiyeon her zamanki gibi olaya burnunu sokmadan edemedi.

"Ne o yoksa aşık mı oldun bizim prensesimize"

Kai ayağa kalkarken cevap verdi

"Yok aşık olmadım. Sadece eğlence amaçlı. Tek seferlik"

"O senin bildiğin kızlara benzemez ayrıca sevgilisi var sana bakmaz"(Jiyeon)

Jiyeon krystal'ı kolundan tutup sınıftan çıkardı. Suzy ve minah'da arkalarından çıktı.

"Niye yalan söyledin? " suzy hemen sormuştu. Suzy yalan söylemeyi hiç sevmezdi hattâ sevgilisinden bile bu yüzden ayrılmıştı.

"Boş versene. Eğer sevgilisi var demeseydim kıza sulanacaktı. Hepsi Playboy. Chanyeol hariç ona psikopat diyorlar. Kim onunla sevgili olursa kızın başı derde giriyormuş. Geçen sene kız arkadaşı zor ayrılmış yani anlayacağınız adam manyak kendi isteği zaman bırakıyor bunlara bulaşmayalım" jiyeon okuldaki çocuklardan öğrendiği kadarıyla her şeyi anlatmıştı.

Kızlar yavaşça evlerine doğru ilerlerken arkadan gelen ses ile durdular.

"Biz size gidin dedik mi?" Sehun kaşlarını çatmış kızlara bakıyordu.

"Ayy kusura bakmayın. Sizden izin alamadık... Komik misin oğlum sizden mi izin alicaz?" Krystal sinirle baktı.

"Hayır komik değiliz siz hâlâ anlamadınız mı? Biz ne istersek o olur." Kai krystal'in gözlerine bakarak söylemişti. Jiyeon'un söylediği yalana inanmıştı ve bu onun kalbini kırmışti.

"Oldu canım başka? " minah alay ederek sormuştu.

"Kendini komik sanan bir adet minah" kris koyulaşmış gözleriyle kızlara baktı artık bu oyunun bitmesini istiyordu.

"Kendini bir b*k sanan Kris" minah'da aynı kris gibi söylemişti.

"Ufaklık bana kris diyemezsin"

"Neden arkadaşların sana kris diye sesleniyor"

"Bak kendin söylüyorsun sadece arkadaşlarım"

Minah bir şey söylenmeden önüne döndü ve yürümeye başladı kızlarda arkasından.

Eve yaklaştıklarında hâlâ arkalarında olan grubu hissedebiliyorlardı. Suzy daha fazla dayanamamıştı.

"Niye bizi takip ediyorsunuz? Gidin artık rahat bırakın bizi"

"Salak salak konuşma buz insanları rahatsız etmeyiz"(Chanyeol)

"Yaa ne demezsin"(Suzy)

"Biz insanları rahatsız etmeyiz demiştim değil mi? Biz zaten istediğimizi istedigimiz zaman alırız. Ve sizden istediğimizi almaya daha zaman var güzelim"(Chanyeol)

Chanyeol sin sözünü söyleyip tam kızların yanındaki eve girdiler. Ne yani aynı sınıfta oldukları yetmezmiş gibi birde komşu mu oldular?

Erkek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin