Capitolul 5

84 6 2
                                    

Însă în față mea apare un lup negru, dar era diferit de cei pe care îi mai văzusem, acesta era de 3ori mai mare decât unul normal și avea ochii galbeni. Mă întorc cu spatele vrând sa o i-au la goana însă un alt lup se afla în fata mea, însă acesta era al  și era puțin mai mare decât cel negru, iar ochii erau roșii. Fac un  pas în spate, deoarece privirea acestuia ma inspaimanta și ma izbesc de cel negru. Pentru câteva  secunde privesc în gol, după care rămân inconștientă.

*Câteva ore mai tarziu*

Ma trezesc cu o durere de cap îngrozitoare, ma uit în jurul meu și observ ca sunt într-o camera goala, unde se afla doar o saltea pe care eram eu întinsă și o măsuță din lemn pe care se afla o cană.

Vreau sa ma ridic însă o voce ma opreste:

-În locul tău nu as face asta.

Ma întorc cu fata spre geam pentru a observa sursa vocii. Era un bărbat cam de vreo 18-19 ani, cu parul brunet, ochii verzi, arata asa de bine în blugii negrii cu tur pe care ii purta și cămașă pe care o ținea deschisa lăsând la iveala 6 pătrățele perfecte și un abdomen tonifiat.

-Te mai holbezi mult sau ai de gând sa îmi spui numele tău?  ma întreabă el râzând.

-Aaaa.. Eu... Aaa.. Ma cheamă Jessica.  spun balbaindu-mă.

-Eu sunt Jake. Spune el zâmbind strâmb..

Dinții lui erau asa de perfecți, și buzele lui cărnoase.. Pff  ce tot spun eu aici? Parca as fii o fetita îndrăgostită, ceea ce nu se poate, adică sunt răpită nu ma pot îndrăgostit de unul dintre răpitori. 

Gândurile îmi sunt întrerupte de scârțâitul ușii. În urma lui se deschide și în fata ușii apare.....

☻Pentru next vreau cateva comentarii ca sa stiu sieu daca va place ceea ce scriu :))

Friends or Enemies?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum