Si în față ușii apare un alt tip, blond cu ochii albaștrii, purtând o pereche de jeanse bleo-marin cu tur și o cămașă în carouri, deschisa,. Arata foarte bine..
Pff am fost răpită de niște bunaciuni
.
Vocea lui se face auzita în încăpere.
-Jake, aici erai. Ce faci socializezi cu micuțul om? spune el pe un ton plin de sarcasm.
-Ma interesam doar de starea ei atâta tot. răspunde Jake, calm.
-Da se vede. Presupun ca te înțelegi cu micuțul omuleț. spune el râzând.
Tocmai m-a făcut,, omulet" cine se crede? Vorbește de parca mi-ar fii superior. Ce încrezut, îmi vine sa ii zic vreo doua, dar mi-e sa nu îl enervez și cine știe cum v-a reacționa.
-Eu sunt invizibila pentru tine sau ce? Cine te crezi de ma ignori asa pe fata? izbucnesc eu.
-Cu mine vorbeai? spune el râzând.
-Nu, cu mă-ta. răspund eu din instinct fără sa îmi dau seama.
-Hmm, acuma e și tupeista. Îmi place. răspunde el, ignorandu-mi insulta și râzând.
Acum observ ce ii place lui Zayn la tine.
-Zayn? Ce treaba ai tu cu el și de ce m-ai adus aici?
-La care întrebare ar trebui sa îți răspund? spune râzând.
☻Stiu e foarte scurt,dar nu am putut sa il fac mai lung din cauza faptului ca trebuie sa citesc ,,Baltagul'' pana luni si am de gand sa il termin zi chear daca nupot sa il sufar,adica mi se pare cea mai tampita carte EVER, don't judge me ,please.
O sa incerc sa pun capitolul 7 care v-a fii dublu maine,dar nu promit nimic.
>>Pareri?<<
CITEȘTI
Friends or Enemies?
VampireEa-fata populara,nebuna,sincera,mereu in centrul atentiei. El-baiatul misterios,bad boy-ul scolii.Ascunde un mare secret,dar ce se v-a intampla atunci cand ea il v-a afla? Ramane de vazut,cititi si veti afla :D