yalnızlık

84 4 1
                                    

kıvancın öpücügünün etkisinden çıkmaya çalışarak hızlı adımlarla annemin yattığı odaya doğru ilerliyordum . ya ona bisey olduysa ?
O olmassa abimi ve babamı asla bulamayacaktim babam beni terketmisti ama olsun babamdı sonuçta . affetmesem bile hesap soracaktim bagiracaktim ,  cagiracaktim ,  haykıracaktım. ama önce bunları yapabilmem için Babamı bulmam lazımdı . babamı bulmam içinde annem lazımdı . neyse iste odaya girdiğimde annem gözlerinden akan yaşları tutamiyordu . "kızım!" diye bağırdı yanina geldim ve "nasılsın anne ?" diye sordum . "iyiyim bitanem , çok iyiyim "
"Senin için endiselendik " diye yanıt verdim . "sizi asla bırakmam " dedi omerde "canım halam benim asla bırakma  bizi " diye sarıldı . annem bana bakarak "afra , yanıma gelmeyecek misin ?" dedi "anne sadece senin için endiselendim seni affetmedim " dedim ve kapıyı çarpıp çıktım . koktugum şeyler basıma geliyordu . neydenmi korkuyorum ?
"Yalnızlık" hep korktum hala korkuyorum. Çünkü hayatım boyunca sevdiğim insanlar beni bırakıp gitti ve ben hep yalnız kaldım. Bu yüzden belki de hep yalnızlıktan korkmusumdur. Bir saniye ben artik yalniz değildim . bunu söylerken yüzümde hafif bir tebessüm oldu . benim artık bir sevgilim vardı . doğru ya !kıvancı bulmalıydım . en son kantiydeydi Belki hala ordadır dedim .  ve kantine doğru ilerledim  .
haklıymışım karşımda oturuyordu .
o mükemmel ela gözleriyle beni süzüyordu . "aşkım" diyerek bana doğru ilerledi. Bende ona doğru ilerledim ve boynuna atladım çok güzel kokuyordu . 'nasılsın " dedi .
"İyiyim aşkım , sn ?" dedim . "iyiyim bitanem senii gördüm daha iyi oldum şuan " dedi . guldum "bahçeye çıkıp hava almak ister misin?" dedi .
"Olur " dedim . elimi sım sıkı tuttu ve kendine çekip sarıldı . bahçeye doğru ilerliyorduk . bahçeye çıktığımızda kimse yok .in cin oynuyordu bildiğimiz . kıvanç bana baktı ve "hazır kimse yok daha büyük bir öpücük ister misin?" dedi. "Evett"dedim gulerek . beni ağacın yanina çekti ve dudaklarima yapıştı  .
bende ona eşlik ettim . tam o anda iki tane yasli teyze geçiyordu kenardan ." kıvanç !"dedim ama hiç istifini bozmadan isine devam etti . yasli teyzeler bize bakıp "terbiyesizler " dediler ve gittiler . kıvanç bana bakarak güldü ve beni öpmeye devam etti . tam o sırada telefonum çaldı .

- "cousin" ariyor yazıyordu .
Uff ömer UF gene ne oldu ya . kıvanca bakarak "1 dakika aşkım " dedim . birazcık ilerleyip telefonu açtım ve
"Ne var ömer !!" dedim . "bağırma " dedi. "Ne istiyorsun ?" dedim . "halami taburcu edecekler gelmeyi düşünüyorsan Haber vereyim " dedi .
Bende "ömer üzgünüm , sinirliydim " dedim . "sorun değil buraya gel!" dedi ve suratima kapatti. Kıvanca baktım ve tam ağzımı acacakken" dur ben söyleyim senin yerine gitmen lazim "dedi gulerek . bende güldüm ve  "maalsf "dedim . hızlı adımlarla yukarı çıktm ve annemin olduğu kata ulasmistim sonunda . odaya girdim ama anneme karşı soguktum.

mavi saçlı kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin